NOD Mei 2021

Ohh ik ben toch zo zenuwachtig! Morgen NOD.
Heb een opgezette buik, soms wat hoofdpijn en al een paar dagen vollere borsten. Dingen die zowel bij menstruatie als zwangerschap passen dus.. 

Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong, gisteren een smiley op de roze cb test (daarvoor niet getest). Ik heb nu veel krampen in mijn buik, dat herken ik niet zo. Geen krampen links of rechts bij de eierstokken, maar echt mijn baarmoeder. Alsof ik morgen ongesteld moet worden zeg maar. Nou ja, zal er ook wel bij horen ? in elk geval hebben we het deze week vaak gezellig gemaakt in bed ? nu afwachten wanneer het eitje springt en dan weer op het wachtbankje.

Vraagje. Wat denken jullie?Vorige maand duidelijke eisprong gehad en een positieve ovulatie test. (Zijn nu wat opgedroogd) 5 mei werd ik ongesteld. 6 mei het gevoel weer een eisprong te krijgen ook toen een behoorlijk donkere test. Gisteren weer een ovulatietest gedaan omdat die een deze dagen gaat komen (16 mei volgens de app) deze was negatief. Ik twijfel nu alleen of die van 6 mei tijdens het menstrueren al positief is geweest en mijn kans deze maand verkeken is.
Ik voel mijn eisprong altijd heel goed aankomen en lig dan een week krom van de pijn. Dat heb ik nu niet.
Is de foto te zien?
Wat denken jullie?

@MamawensT hiermee kun je een foto toevoegen Postimages — Gratis afbeeldingenhost / Foto's uploaden
Ik kan je wel met 99% zekerheid zeggen dat je geen eisprong hebt gehad tijdens je menstruatie. Je hebt dan altijd wat meer LH in je bloed waardoor de testjes wat donker overkomen.
Maar je kan medisch gezien niet én ongesteld zijn én tegelijkertijd je eisprong hebben.
Dat komt door de hormonen die je hebt tijdens je eisprong - deze zorgen er voor dat je jusit niet ongesteld wordt.
Wanneer je niet bevrucht wordt nemen die hormonen na de eisprong weer af waardoor het baarmoederslijmvlies gaat groeien en uiteindelijk afbreekt. 
Je kunt er dus zeker van zijn dat je 10 tot 14 dagen voor je laatste menstruatie je laatst eisprong had. Nu kan het zijn dat hij ietsje later is. Ik zou gewoon blijven testen. Welke cyclusdag zit je nu?
@Bascilicum spannend!!! Wanneer ga je testen? Morgen op je NOD?

Terug
Bovenaan