Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@mirtjemirtje je hebt eerst je lh piek en dan binnen 24-48 uur je eisprong. Maar ik heb mijn eisprong pas na mijn piek. Maar als je 2 dagen een piek hebt dan kan je ook je eisprong hebben op de 2de dag van je piek?
@vennetje ja ik moet zeggen dat ik bij de knipperende smiley wel gelijk dacht oh handig dit! Nu weet ik dat als we nu beginnen het ook het goede moment is dus aan de ene kant gaf het ook wel iets van rust. Maar raakte onzeker
dat ik me steeds afvroeg wanneer de piek dan echt komt..met de roze is het gewoon ja of nee.
Ach lang verhaal kort ik ben allang blij dat ik gewoon weer een eisprong had en achteraf nu ben ik wel blij dat ik nu de paarse had omdat ik dus optijd begonnen ben!
Als de smiley vanavond weg is ga ik het eens uitproberen of ik weer een leeg rondje krijg.
Nu op het wachtbankje en duimen!!!
@Vennetje dat is wel heel duidelijk bij jou. Handig!
Ik heb twee maanden met ovulatietest gedaan en dat klopte elke keer met de app dus vandaar dat ik er nu vanuit ga dat het dan is.
En de dag dat ik nieuwe ovulatietesten nodig had waren ze uitverkocht bij de action, lekker handig ook.
Ik vraag me wel af, dat je een positieve ovulatietest hebt wil toch niet zeggen dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt? Dan kan er ook nog steeds een twee piek komen omdat de eerste keer het ei niet is gesprongen dacht ik ergens te hebben gelezen.
En dat het alleen duidelijk is als je een temperatuur stijging hebt.
@wondertjedrie bedacht! Ik ga er vanuit dat ik vanavond mijn eisprong heb gehad, de stekende pijn is inmiddels helemaal weg. Vorige maand Haag ik een LF van 15, dat zou betekenen dat mijn NOD naar 29 mei gaat. Nou ja, we gaan het wel zien ?
Mijn man moest vroeg werken en ik wilde graag samen testen dus het is een beetje vroeg haha.. Er mag ook een hartje achter mijn naam!! Ik ben zwanger! ❤️❤️❤️
Achteraf had ik de volgende symptomen:
- gezwollen en gevoelige borsten
- opgezette buik
- af en toe hoofdpijn
- bij vlagen emotioneel
maar eigenlijk heb ik, behalve zere borsten, al het andere ook als ik ongesteld moet worden.