NOD Mei 2021

@Liefsvan weet niet of je hier iets aan hebt maar ik deed naast de paarse CB ook sensitest ovulatietesten. Het grappige was dat ik pas op de dag van mijn eisprong een hele felle streep had op sensitest (in de ochtend). Die dag kreeg ik mega steken en toen deze afname deed ik diezelfde dag in de avond nog zo'n test van sensitest en toen was de streep al veeel lichter! Voor mij was de voorspelling van de CB paars dus perfect omdat dat mij een veel langer beeld gaf en ik daarom op de juiste momenten seks heb gehad. Anders was ik net te laat geweest.
Je kunt natuurlijk altijd nog eens testen met CB maar naar mijn mening klopt die heel goed.
Misschien kun je (mocht t deze ronde niet lukken voor jullie, wat ik natuurlijk hoop van wel) voor de volgende ronde die sensitest er naast gaan doen zodat je dat op die manier kan checken? Die zijn ook veel goedkoper namelijk!

Spannend @Basilicum!! ???
Mijn temp is ook steeds anders, nu de laatste dagen 36.3 / 36.4 en normaal gisteren eisprong gehad maar temp was vanochtend nog laag. 
Even afwachten dus. Hoe snel gaat jullie temp omhoog na de eisprong?

@IsaV de gyno zij tegen mij binnen 12 tot 24 uur. Kan natuurlijk soms misschien iets afwijken? Ik had de ochtend van mijn eisprong 36.7 en heb m die dag heel bewust gevoeld. De volgende ochtend was t 37.2

Even een vraag van een leek ? nog niet zo heel erg thuis in de ovulatietesten.
Die LH piek. Verdwijnt die op het moment dat je de eisprong hebt? Of is de piek al eerder weg en springt dan je eitje?

Ik ben nu aan het uitzoeken of wat ik denk te voelen ook echt klopt. Even wat uitleg; gisteren een ovutest gedaan en een smiley gekregen (had ik al verwacht). Vanochtend ook een smiley. Vandaag heel de dag buikpijn en lage rugpijn. Vanavond kreeg ik flinke steken aan de linker eileider. En net een leeg rondje in de ovulatietest. Betekent dit dan dat ik de eisprong inderdaad vanavond heb gehad?
Het stekende gevoel in mijn buik is minder, maar nog niet weg. Ik ben gewoon benieuwd hoe dit nou allemaal werkt ?
Ik gebruik ook een app en die voorspelt zondag pas mijn eisprong.

Terug
Bovenaan