NOD Mei 2021

Hoihoi,
Ik zou volgens de app vandaag mijn eisprong hebben maar nog geen smiley gezien (roze cb). Wel is mijn afscheiding best eiwitterig dus zal komende dagen toch wel moeten komen.
Ene kant wel weer een voordeel, aangezien we nu ook weer seks 'mogen' hebben ivm het inleveren van zaad vanmorgen, andere kant vind k 't wel lang duren ?
Vorige x had ik ook echt een langere cyclus van 34 dagen, dus we zitten het nog maar even uit. 

@MamawensT dat is inderdaad heel kort. Maar je NOD staat nu op 31e toch?
Hoelang is je LF normaal? Als je NOD op 31 klopt zou je eisprong rond de 17/18/19e zijn. Dan zou je een cyclus van 32 dagen hebben. Soms heb je er een langere tussen zitten.

@LilaX bij mij is dat in elk geval niet zo. Het kan echt een beetje schommelen. Ik hou vooral vast aan het grote verschil.
Dus de flinke stijging is de eisprong (ook kloppend met de cyclusdag, testjes etc) en rond mn NOD een flinke daling is een teken dat ik niet zwanger ben en ongesteld ga worden. Ze zeggen dat je met de innesteling ook een dip kan hebben dus dat vind ik nu wel heel spannend.. heb er nooit zo opgelet. Zit nu op 3dpo dus hopelijk ergens volgende week een tempratuursdipje ?

Ps: google maar eens op tempratuur methode en dan de afbeeldingen daarbij. Zo zie je dat die schommeling in tempratuur heel normaal is!

Hoi hoi, wie van de dames die wel eens de paarse CB heeft gebruikt weet of de vaste smiley na 48 uur inderdaad weer weg is van de houder? Ik las dat online ergens en zou eigenlijk vanavond (48uur na de vaste smiley) nog eens willen testen en kijken of ik weer een leeg rondje heb vanavond om zo zeker te zijn van een gesprongen ei =) wellicht mega overbodig want ja heb ovulatiepijn gehad en een vaste smiley maar hey extra bevestiging kan nooit kwaad toch?!

Overigens vond ik de roze CB test veel fijner hup smiley is positief en klaar, volgende dag weer leeg dus ei geweest... nu maakte het knipperen me al onzeker en vervolgens kan ik niet testen want de smiley blijft dus op de houder staan (voor48 uur??)

Liefs

@liefs van
Ik gebruik ook de paarse. als de smiley knippert dan ben je in je vruchtbare dagen voorafgaand aan je eisprong. 
Heb je eenmaal de vaste smiley dan is binnen 24-48u je eisprong. Die smiley blijft 48u staan en gaan daarna weer weg. Volgens de handleiding hoef je daarna niet meer te testen want je ei is geweest.
ik weet niet wat er gebeurd als je daarna nog test, heb dat zelf nog nooit gedaan! 

@kopjekoffie dankjewel! Vind het heel spannend en voel van alles maar weet ook dat dat niets hoeft te betekenen...
Ik hou jullie op de hoogte 

Terug
Bovenaan