NOD Mei 2021

@Vennetje en @WondertjeDrie Ah ja, dat zou ook nog kunnen. Ik wist niet dat dat ongeveer 9dpo was. Ik dacht eerder. Ik heb iig niet zoveel krampen meer. Vanmorgen alleen nog een beetje roze/bruinverlies, maar niet veel. Fingers crossed ??

@carolinerkj
Jij bent de volgende die aan de beurt is, weet je al wanneer je NOD is? Er staat nog 18/20 mei. Als het morgen is, ga je dan morgen testen?

Wow meiden! Lange lijst hartjes al! Ik ben 1 van de gelukkigen van nod april, gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test?, en heeeeel veel geluk gewenst voor iedereen die nog op het wacht bankje zit?

Hoe gaat het met jou @le-na?
Ik zit nu op dag 25. Vorige maand opeens een cyclus van 26 dagen en daarvoor altijd 30/31.. Heb af en toe wel een beetje zo'n menstruatiegevoel in mn buik haha

Pff ik ben t als ik eerlijk ben wel een beetje moe van mezelf. Dat wachten en die onzekerheid. Ik weet dat ik niet mag klagen vanwege kindje 1 Mar toch. Ik kan t steeds ook niet laten door al te testen en weet je wat ik dan doe. Ik test smiddags. Slaat helemaal nergens op. Alsof ik mezelf dan extra indek dat het negatief kan zijn .. ja duhh dag 6 voor nod  Nog iemand? En als ik dan op m'n buik lig voor het slapen. voel ik van alles. Maar de rest van de dag is het weinig. 
Je hebt ook zo weinig afleiding nu hè

@JLooJ Waarom zou je niet mogen klagen als je al 1 wondertje hebt? Als jullie gezin nog niet compleet voelt is de wens voor een 2e toch nog steeds heel groot. Ik snap je onzekerheid helemaal. Hartstikke vervelend dat wachten de hele tijd. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer even te stoppen met testen. Het kan je echt helemaal gek maken ?

@foodlover, gaat goed hier. Best wel ziek met vlagen, (moet vooral elke 3-4 uur eten, dan gaat het).
Verder gisteren echo gehad, nu 9+2, op 2 juni de termijn echo.. merk dat ik het erg spannend vind en dat ik zelf rekening blijf houden met het feit dat het nog mis kan gaan.. wordt hopelijk met de tijd minder..

Spannend voor jou ook ! Wanneer ga je testen?

Ja helemaal waar heb nog 1 digitale CB na en die houd ik keurig in de verpakking. Daar wil ik op zien. Zwanger 1-2 weken haha dus ik moet nu wel tot na Mijn nod wachten .of een volgende cyclus. Bedankt voor je woorden! 

Terug
Bovenaan