NOD Mei 2021

@JlooJ lieverd ik begrijp je helemaal. Ik heb dit vorige keer helemaal hetzelfde gehad. Serieus wel 5 testen per dag, vóór NOD. En dan heel die test uit elkaar halen en denken een mini streepje te zien. Daarna raakte ik ver overtijd en ben ik letterlijk doorgeslagen. En weetje wat het erge is? Toen ik na 9 dagen eindelijk een positieve test had kreeg ik op dag 11 te horen dat het een mk was.
Ik probeer mezelf deze ronde daarom echt te temperen. Ik voel vanalles, al dagen kleine steekjes plopjes en krampjes in mn baarmoeder, witte vloed toegenomen, duizelig en misselijk met vlagen en ik blijf mezelf vertellen dat dit niks met zwangerschap te maken kan hebben. Realistisch blijven, beide voeten op de grond. Afleiding zoeken en vooral (en dat is de moeilijkste) niet toegeven aan testdrang. Je kunt dit! En nogmaals; je bent niet gek, je bent niet de enige die dit doormaakt, ik snap je volledig. Maar je bent sterk en je kan dit! Nog even volhouden..
Nog een weekje wachten en dan hopen dat we beide een positieve test in handen hebben.??

@JlooJ het is ook geen klagen wat wij doen we hebben alleen ook een kinderwens dus ook wij kunnen het moeilijk hebben als het nog niet is gelukt. En voor mij persoonlijk is de wens net zo sterk als bij mijn 1ste?Ik wil mezelf zeker niet vergelijken met dames die voor het 1ste gaan want die zijn nog geen mama en hebben niet de garantie dat ze ooit mama worden.

Nee is ook waar wondertje3. Thx vennetje had ik even nodig. En idd die testen uit elkaar halen uuh jep.. gelukkig de rest van de week lekker druk met werken! De hartjes gaan iniedergeval lekker! 

Ik vind het juist best fijn om wat geklaag te horen haha. Klinkt stom maar dat is toch herkenbaar. Je voelt ook gewoon wat mee bij iedereen want het is allemaal zo spannend! Zelfs als je nu zwanger bent want dat is ook super spannend.
Ookal ben ik nog geen mama mogen worden en zijn we in ronde 7, ik ben wel gezegend met een ontzettend mooi leven.
Er is altijd wel iets om dankbaar voor te zijn en gelukkig ook om over te klagen. Dat maakt de mooie momenten nog mooier ?  
Dus lekker klagen af en toe hoor! 

@MelX en @Gebruiker600 Gefeliciteerd !! Wauww zeg het is flink raak deze maand. Ben heel erg blij voor julliee!! Hoop ook inderdaad dat het besmettelijk is hahaha?

@JlooJ @Vennetje omg dit is zo herkenbaar. Ik heb in ronde 2 ook echt heel veel geld aan testen verprutst. Terwijl ik zoveel testdrang had maakte ik mezelf er zo ongelukkig mee. Heel gek want in ronde 1 had ik het niet. Ik begon er zelfs slecht van te slapen in de wachtweken. En idd elke test uit elkaar halen en maar goed kijken in het juiste licht. Vreeeeeeselijk. Ik kon nergens anders aan denken. Nu gelukkig wat rustiger en op naar ronde 3, alhoewel ik het echt niet leuk vindt dat mijn eisprong tussen de 25-30 dagen is. Duurt zo lang tot je daar weer bent na je ongi.. maar goed. Heerlijk om dit er even uit te gooien en die herkenbaarheid te hebben. Wil echt proberen om dan pas op NOD te gaan testen met een clearblue!!!

Ik denk zomaar dat ik deze maand geen eisprong heb gehad.

Tijdens mijn menstruatie wel een positieve test maar dat kan dus niet. Daarna niet meer zn donkere test gehad. De 15e was dan het donkerste maar niet even donker als de controle streep. Na de 15e liep die ook sterk af. Bijna niets gevoeld deze maand. Beetje kramp gehad maar verder niets. Geen gevoelige borsten net als vorige keer helemaal niets helaas.
Stiekem hoop ik dat die toch is geweest en dat ik op de verkeerde uren getest heb.

13e en 15e gezellig gehad. Daarna late diensten gehad dus elkaar niet meer gezien helaas. Fingers crossed

Terug
Bovenaan