NOD Mei 2021

Hier met m'n domme hoofd een vroege test gedaan... negatief ?
Mijn hoofd draait overuren. Moet het echt even loslaten en afwachten.
Waarom is het wachten soms zo moeilijk!?

Wachten duurt lang.. 
@mamawenst heb je wel getemperatuurd? Ik twijfel ook of ik een eisprong heb gehad, geen ovulatietest gedaan maar mijn temp is wel 0,3/0,4 omhoog gegaan iets later dan verwacht. Vorige maand had ik ook ineens geen gevoelige borsten, normaal altijd. Ik dacht dat het raak was maar nee..
Ik denk niet dat het echt iets zegt want als ik hier lees kan er van alles!

Lastig @kopjekoffie.. wachten is echt vervelend soms. 

ik weet niet of jullie bijgelovig zijn maar ik zag vanochtend een ooievaar over mijn auto vliegen toen ik naar mijn werk reed ?

MamawensT schreef:
Ik denk zomaar dat ik deze maand geen eisprong heb gehad.
Tijdens mijn menstruatie wel een positieve test maar dat kan dus niet. Daarna niet meer zn donkere test gehad. De 15e was dan het donkerste maar niet even donker als de controle streep. Na de 15e liep die ook sterk af. Bijna niets gevoeld deze maand. Beetje kramp gehad maar verder niets. Geen gevoelige borsten net als vorige keer helemaal niets helaas. Stiekem hoop ik dat die toch is geweest en dat ik op de verkeerde uren getest heb.
13e en 15e gezellig gehad. Daarna late diensten gehad dus elkaar niet meer gezien helaas. Fingers crossed

Balen mamawenst.
Helaas kan dat wel gebeuren. Stom dat er geen standaard cyclus is die het gewoon doet he.. dat geeft zoveel twijfel steeds.

@MamawensT: test je met Sensitest? Ik had deze maand voor het eerst een hele duidelijke, maar mijn 2e van die dag was al een stuk minder donker. Dus inderdaad, ik heb het gevoel dat je met die dipsticks snel je piek mist terwijl hij er misschien wel geweest is!

@kopjekoffie; wat balen :( Hopelijk inderdaad omdat je zo vroeg testte en je straks alsnog positief test!

Ik zit nu echt op het wachtbankje, super spannend weer!

@isav
Dat had ik ook twee jaar geleden! Toen de dag erna getest en wat denk je... Zwanger! Ik hoop nu ook op een ooievaar één dezer dagen haha

@Ramboo heerlijk haha ik ben benieuwd! Moet nog even geduld hebben tot de 28e ongeveer. 
Of dan kan ik al 4 dagen daarvoor testen met de vroege action test?

MariesBB, ik test met de action testen. En we doen het gewoon rustig aan. Maar had steeds zoveel pijn dat ik wilde checken of dat mijn eisprong was. (Ook tijdens pilgebruik had ik een eisprong) daarom begonnen met die testen.
Ik temperatuur niet omdat ik dat niet zo goed snap en heel wisselend werk dus niet altijd op dezelfde tijden kan tempen. Ik wacht gewoon af. As het nu niet is hoop ik dat 3 x scheepsrecht is ?

Terug
Bovenaan