NOD mei 2023

Hoi dames,

April was de maand dat we voor het eerst weer zwanger proberen te worden van een tweede wonder!

Ik zou 7 mei ongesteld (hopelijk niet) moeten worden.

Wie heeft er nog meer zijn nod in mei en wanneer is je nod?


Ik duim voor mezelf en jullie dat we twee streepjes mogen zien op de testen!
 
Ik sluit mij ook weer aan, ronde 6.
Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik niet meer kon inloggen op deze site.
Nu via een andere browser is het mij gelukt.
Mijn NOD is 8 mei.
Succes allemaal deze ronde ?
 
13 mei is mijn officiële testdag! Ik volg een ivf traject en krijg donderdag 4/05 een embryo terug geplaatst.
Dit wordt mijn tweede terugplaatsing, de eerste werd uiteindelijk een miskraam, dat was in januari. Owv wat tegenslag konden we nu pas aan de tweede poging beginnen. enerzijds ben ik hoopvol omdat het tenslotte ook van de eerste keer gelukt was anderzijds lijkt het mij too good to be true, dat het nu nog eens zou lukken.
Maar we gaan het zien, voorlopig probeer ik hoop te houden.
 
Ik sluit me hier ook maar eens aan. Afgelopen maand eerste keer iui gehad, helaas afgelopen donderdag m'n menstruatie doorgebroken?‍♀️ dus nu wachten tot vrijdag en dan weer met ovulatietesten beginnen.. zoals het nu lijkt nod 22 mei
 
Hoi hier ook NOD in mei. Ik zit ook in het traject. Ik ben afgelopen week aan mijn derde poging IUI begonnen. Ik ben nu dus hormonen aan het prikken en donderdag weer kijken of de ovulatie binnenkort is.
Ik verwacht dat ik 22 Mei mag testen, dus dat is mijn NOD, maar dit zal ik aanpassen als mijn IUI gaat plaatsvinden :).
En hierbij een lijstje om de data in de gaten te houden:
Ramona Brabo - 7 mei
Saby - 8 mei
Anirbas - 13 mei
Frasseke - 22 mei
 
Hoi allemaal, ik lees al een tijdje af en toe mee op dit formum en sluit me deze maand maar eens actief aan :). Ik heb een onregelmatige cyclus sinds ik een halfjaar geleden ben gestopt met de pil. Daardoor is het wat lastig mijn nod te bepalen, maar vorige maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en mijn ovulatiepiek gevonden. Ga nu voor de tweede keer ovulatietesten gebruiken. Verwacht mijn nod ergens tussen 14 en 21 mei. 
 
Hoihoi. Ik sluit me ook weer aan. Op 1 april heb ik een miskraam gehad. Vandaag groen licht gekregen om weer te starten met injecties. Dit is de 2e x met injecties dus geen idee hoe lang het nu gaat duren. Voor de zekerheid zet ik hem maar op eind vd maand. Zodra ik ovitrelle mag zetten weet ik pas echt wanneer nod is.. 
 
MHL – 5 mei
Ramona Brabo – 7 mei
Saby – 8 mei
Anirbas – 13 mei
'vlinder - 14-21 mei
Frasseke – 22 mei
Ninna - 31 mei? 
 
 
Terug
Bovenaan