NOD mei 2023

[quote quote=10618318]Spannend Gebruiker10424515! Hoe is het nu? Ik begrijp helemaal niets van mijn cyclus deze maand. Dacht half mei mijn eisprong te hebben gemeten met ovulatietesten (hij is nooit zo heel duidelijk bij mij). Vervolgens had ik een week bruine afscheiding (dat was nieuw). 10 dagen daarna ineens een knaller van een ovulatietest (wat ik normaal dus nooit heb). Toen kreeg ik hoop op een zwangerschap! Maar vervolgens weer lichte ovulatietestjes…dus waarschijnlijk toch een late eisprong. En dan om het allemaal nog ingewikkelder te maken: mijn temperatuur lijkt helemaal de weg kwijt… pfff[/quote]

Ooh wat vervelend!! Mijn lichaam is ook de weg kwijt volgens mij hahah.
Vanmorgen getest met de ultravroege test van Clearblue, negatief. Nu vraag ik me ook af of mijn NOD afgelopen zaterdag wel juist was.. volgens de app wel maargoed het is nog vrij onregelmatig. (Cyclus is steeds tussen 37-39 dagen) Symptomen/klachten lijken minder te worden maar heb ook geen hoofdpijn/krampen wat ik normaal wel paar dagen voor mijn menstruatie heb. Vandaag is dag 36 van mijn cyclus. 
 
[quote quote=10618301] Ik had gisteren de hele dag krampen alsof ik inderdaad ongesteld zou worden maar niks. Heb gisteren ook getest maar dat was negatief. Vandaag is (als het goed is) mijn NOD. Heb geen krampen meer maar wel nog gevoelige tepels. We wachten maar af.. maandag anders nog een testje doen.[/quote]
Oeh ben benieuwd of je nog hebt getest of dat je ongesteld bent geworden? 
 
@ninna en Juliatje, wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Wel fijn dat jullie zo duidelijke signalen hebben ontvangen. Zoals Gebruiker...515 lijkt me ook niet fijn. Alle symptomen hebben om vervolgens negatief te testen. Hopelijk alsnog goed nieuws voor jou. Ik duim ??
Het is hier verder wel rustig hè? 


met mij gaat het goed. Ik mag als het goed is, rond 7 juni mijn menstruatie verwachten. Het gekke deze keer is dat ik 0 symptomen heb. Ik wacht mijn menstruatie gewoon af. Pas bij extreme afwijkingen zal ik gaan testen ?
 
[quote quote=10618330] Oeh ben benieuwd of je nog hebt getest of dat je ongesteld bent geworden?[/quote]
Gisteren getest, negatief. Vandaag lichte krampjes en had net echt het gevoel dat ik ongesteld was geworden maar niks te zien.. zo vreemd! Mijn lichaam houd me voor de gek lijkt wel hahah
 
[quote quote=10618413] Gisteren getest, negatief. Vandaag lichte krampjes en had net echt het gevoel dat ik ongesteld was geworden maar niks te zien.. zo vreemd! Mijn lichaam houd me voor de gek lijkt wel hahah[/quote]
Dit heb ik ook echt elke keer... zo gek hè? Denk dat we allemaal veel alerter zijn nu we het graag willen, daarvoor niets opmerkten ook. Duimen dat t toch nog wil!

Mijn nod is dénk ik morgen... dus ga morgen gewoon een testje proberen!
 
[quote quote=10618364]@ninna en Juliatje, wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Wel fijn dat jullie zo duidelijke signalen hebben ontvangen. Zoals Gebruiker…515 lijkt me ook niet fijn. Alle symptomen hebben om vervolgens negatief te testen. Hopelijk alsnog goed nieuws voor jou. Ik duim ?? Het is hier verder wel rustig hè? met mij gaat het goed. Ik mag als het goed is, rond 7 juni mijn menstruatie verwachten. Het gekke deze keer is dat ik 0 symptomen heb. Ik wacht mijn menstruatie gewoon af. Pas bij extreme afwijkingen zal ik gaan testen ?[/quote]
Jaaa jammer Idd, maar wel blij dat ik gewoon ongesteld werd wanneer t zou moeten... anders duurt het alleen maar langer! Morgen alweer dag 5, dus schiet mooi op! 


Geen last van gekke kwaaltjes? Je gaat testen op je NOD begrijp ik? Ik ga voor je duimen ??????
 
Goedemorgen ladies,
Hoe gaat het met jullie? Balen van je menstruatie gebruiker...515. Voordeel is dat je in elk geval door kunt naar de volgende ronde. Lees zo vaak dat vrouwen eindeloos op hun menstruatie moeten wachten. Dat lijkt me echt vervelend. 

Voor Booklover wordt het spannend ?? ben heel benieuwd of je het rijtje zwangeren in dit topic gaat openen ??
Met mij gaat het allemaal goed. Had vannacht wel een heel realistische droom, ik deed een Clearblue zwangerschapstest, die met een plusje en deze werd positief! Mijn moeder was erbij en we moesten huilen van ongeloof. Hebben jullie dat ook weleens gehad? Ik droom namelijk geregeld maar niet zo echt als dit keer. 


Ga even aan het werk. Fijne dag 
 
 
Terug
Bovenaan