NOD mei 2023

[quote quote=10615816] Bij mij zegt dat niks, ik heb ook vaak 5 tot 7 dagen van te voren spotting. Maar dit heb ik ook als t wel raak is?[/quote]
Haha gelukkig is het voor iedereen anders. Bij me vorige twee zwangerschappen had ik ook geen spotting ervoor. Bij de eerste ging me temp zelfs verder omhoog, bij de tweede niet. Maar dag voor me ms zakte ook me temp dus als day niet gebeurd en ik vind koffie weer stinken weet ik genoeg ?
@Zeeuws Meisjes gefeliciteerd dat is mooi nieuws. Als CB aangeeft zit het wel goed tot zover gezien die wat meer HcG nodig hebben. Beste resultaat als je om de dag test. Hopelijk een mooie oploper voor je!
@zazou sept. ?? dat ie toch positief is. Als je LF van 12 a 14 aanhoud zou je tussen morgen en idd zaterdag zitten qua NOD. Ik he da oveigens ook dat het forum me gebruikersnaam telkens veranderd. Heel irritant maar ik pas hem gewoon gelijk weer aan
 
Yeaah zeeuwsmeisje, van harte gefeliciteerd!! Dat is het nieuws dat we graag horen!! Hopelijk blijft het gewoon lekker op zijn plek zitten.
Zazou, spannend. Hopelijk inderdaad gewoon net wat later een eisprong gehad en over een paar dagen dan een lekkere positieve test!!
Ik heb overigens mijn naam aangepast in mijn account, dus niet alleen mijn profiel naam, maar mijn voornaam is nu gewoon Frasseke en ik heb geen achternaam. Zo kan het als de site faald nooit zijn dat mijn echte naam er staat.
En dan nog mijn update: vandaag bij het ziekenhuis geweest voor mijn eerste follikel meting. Ik had een mooie klaarstaan van 15 mm aan de linkerkant (ipv rechts). Ik moet vandaag nog een keer mijn meriofert spuiten en dan morgen de ovitrille voor de eisprong. Zondag moet ik dan om half 1 me in het ziekenhuis melden voor de IUI. En dan wordt het weer spannend. Ik moet bloed laten prikken op 22 mei, dus mijn NOD klopt gewoon :)
 
[quote quote=10615660]Hallo dames. Ik praat graag (weer) mee. Na een miskraam en aansluitend een korte break zijn we er afgelopen maand weer voor gegaan. Mijn cyclus is meestal 24 dagen maar soms ook ineens 28. Bij 24 is mijn NOD overmorgen maar ik ga dus vanuit dat het ook later kan zijn. Ik heb helaas wel wat krampjes en gevoelige borsten dus ik ben bang dat ik wel ongesteld ga worden. Toch even aangemeld want het is fijn om elkaar te steunen![/quote]
Hey Zazou, hier zitten we weer samen in een NOD topic. Hopelijk verhuizen we snel weer samen naar een 'uitgerekend in..' topic. Spannend dat je nog niet ongesteld werd! Veel succes!
 
 
[quote quote=10615945]Yeaah zeeuwsmeisje, van harte gefeliciteerd!! Dat is het nieuws dat we graag horen!! Hopelijk blijft het gewoon lekker op zijn plek zitten. Zazou, spannend. Hopelijk inderdaad gewoon net wat later een eisprong gehad en over een paar dagen dan een lekkere positieve test!! Ik heb overigens mijn naam aangepast in mijn account, dus niet alleen mijn profiel naam, maar mijn voornaam is nu gewoon Frasseke en ik heb geen achternaam. Zo kan het als de site faald nooit zijn dat mijn echte naam er staat. En dan nog mijn update: vandaag bij het ziekenhuis geweest voor mijn eerste follikel meting. Ik had een mooie klaarstaan van 15 mm aan de linkerkant (ipv rechts). Ik moet vandaag nog een keer mijn meriofert spuiten en dan morgen de ovitrille voor de eisprong. Zondag moet ik dan om half 1 me in het ziekenhuis melden voor de IUI. En dan wordt het weer spannend. Ik moet bloed laten prikken op 22 mei, dus mijn NOD klopt gewoon ?[/quote]
Veel succes zondag! Nog even en je kan de spannende tweken in. ??
 
Ik had vandaag een embryo terugplaatsing. Vanmiddag nog wat druk bezig geweest maar nu lig ik in de zetel en probeer ik zo weinig mogelijk te doen. Iets in mij zegt dat ik het beter zo rustig mogelijk aan doe. Vorige keer heb ik dat alleszins ook gedaan en dat was succesvol. Ik probeer mijn gedachten een beetje te verzetten maar ik kan eigenlijk aan niks anders denken dat de embryo in mijn buik. 
ik ga wellicht volgende week dinsdag al eens testen, dan ben ik 10dpo. Vorige keer had ik toen een heel licht positieve test. 
 
Wat veel dames op het forum! Gezellig!. @zeeuwsmeisje, gefeliciteerd? @Frasseke wat spannend, Fijn dat er een mooie klaarligt? @anirbas, wat spannend en logisch dat je gedachten alleen daar bij zijn, hopelijk heb je een mooie knaller volgende week?? Zelf wil ik voorzichtig ook blij zijn, had al gedroomd over een bevalling van een jongen, vanmorgen kop koffie weggegooid, smaakte nergens naar en borsten worden gevoeliger.. Een test gedaan (erg vroeg, 4 dagen voor NOD) en ik zie een streep! Action early is tuurstreep, kv 2v5 is tuurstreep en sensitest early is een duidelijke streep. Hopelijk blijft deze plakken. In maart ging het mis, maar toen voelde het gelijk al niet goed, nu voelt het anders. Zal foto sensitest toevoegen.
 
Terug
Bovenaan