NOD mei 2023

Jeetje meiden wat een rot verhalen allemaal met die miskramen. Hopelijk snel een mooie plakker voor jullie!
Ik sluit low key ook aan. op me telefoon krijg ik telkens een foutmelding als ik naar het forum wil
Officieel onze 1e ronde voor ons 3e kindje. heb de afgelopen 3 dagen een piek in LH bijzonder wel gezien normaal maar 2 dagen is. Verwacht mijn ei vandaag/vannacht/morgen. Mijn NOD zou dan 14 mei zijn.
 
MHL - 5 mei
Ramona Brabo - 7 mei
Saby - 8 mei
Anirbas - 13 mei
GeekyRox - 14 mei
‘Vlinder - 14-21 mei
Frasseke - 22 mei
Ninna - 31 mei?
 
 
Hallo dames. Ik praat graag (weer) mee. Na een miskraam en aansluitend een korte break zijn we er afgelopen maand weer voor gegaan. Mijn cyclus is meestal 24 dagen maar soms ook ineens 28. Bij 24 is mijn NOD overmorgen maar ik ga dus vanuit dat het ook later kan zijn. Ik heb helaas wel wat krampjes en gevoelige borsten dus ik ben bang dat ik wel ongesteld ga worden. Toch even aangemeld want het is fijn om elkaar te steunen!
 
Misschien even een tip voor degenen die nog moeite hebben met inloggen: met de Google Chrome browser kom ik er ook niet in Ik gebruik nu samsung internet en heb momenteel geen enkele problemen met inloggen en of de site zelf. 
 
Hi! Ik sluit ook weer aan. NOD is 11 mei:
succes allemaal deze maand.
zazouDrie - 3 mei
MHL – 5 mei
Ramona Brabo – 7 mei
Saby – 8 mei
Marwi - 11 mei
Anirbas – 13 mei
GeekyRox – 14 mei
‘Vlinder – 14-21 mei
Frasseke – 22 mei
Ninna – 31 mei?
 
 
Sinds gister de temp stijging dus maandag me ei geweest. Me NOD is een dag eerder de 13e maar ik ga is zien of ik gewoon kan wachten met testen. Vaak week ik het sowieso van te voren. Ik heb normaal 3 dagen voor me ms doorbreekt al spotting :)
 
[quote quote=10615814]Sinds gister de temp stijging dus maandag me ei geweest. Me NOD is een dag eerder de 13e maar ik ga is zien of ik gewoon kan wachten met testen. Vaak week ik het sowieso van te voren. Ik heb normaal 3 dagen voor me ms doorbreekt al spotting ?[/quote]
Bij mij zegt dat niks, ik heb ook vaak 5 tot 7 dagen van te voren spotting. Maar dit heb ik ook als t wel raak is?
Toen ik zwanger was van onze eerste wist ik daarom ook pas later dat ik zwanger was, dacht dat ik m'n periode had maar zette niet echt door, toen test gedaan en was toen zwanger 
Afgelopen maart vroege miskraam gehad, ook toen zelfde verhaal, dacht dat ik m'n periode had maar zette ook niet door, toen getest en ook zwanger. Echter 4 dagen later toch een miskraam geworden.
 
Hey meiden,
Hier even afwezig geweest. Ik was erg verdrietig toen ik 2 april ongesteld werd, was erg emotioneel. Wel weer vol goede moed de volgende cyclus doorlopen en had op woensdag 19 april een positieve ovulatietest. NOD dus morgen 4 mei. Heb vanaf gister een positieve zwangerschapstest in handen. Clearblue zegt 1-2 weken zwanger. De streepjes testen zijn nog vrij licht dus hopelijk loopt dat dit weekend op. Zo spannend vooral na de mk in december. Hoop zo dat het ons gegund is. 
Iedereen in de wachtweken veel succes en hoop op vele positieve zwangerschapstesten deze maand.
 
Liefs van mij 
 
Ha meiden. Heb steeds gedoe om in te loggen. De site verandert dan mijn forumnaam in mijn eigen naam. Dus als jullie het soms ineens zien verspringen naar een andere naam dan heb ik weer een inlogpoging gedaan ?. Vandaag mijn NOD maar geen bloed. Ook geen positieve test overigens. Misschien toch weer een wat langere cyclus dus. Ik doe geen ovulatietesten maar had het idee dat ik zaterdag de 22e misschien mijn ovulatie had. Dus ik schuif mijn NOD nu dan maar even op naar zaterdag a.s.?
gefeliciteerd Zeeuw meisje!
 
Terug
Bovenaan