NOD mei 2023

@juliatje nou wie weet! Na een halfuur is het niet meer geldig he. Maar kan nu toch ook zijn dat je later positief test? Ik ga morgenochtend testen als ik mijn menstruatie nog niet heb. S avonds heb ik een uitje en ik wil weten of ik een drankje mee kan doen of niet ? anders had ik het gewoon afgewacht. 
 
Wat lief dat ik hier nog mee mag schrijven. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb een geheugen als een zeef, althans als ik hier in dit topic wil reageren vergeet ik iedere keer jullie namen. Ben aan het terugscrollen om vervolgens alsnog de naam vergeten te zijn ??
 
Anyways, Ninna; hoe is het met jou? Heb je al getest? 


 

@juliatje; en? Ben zo benieuwd? 
@gebruiker no.1234: welkom bij het clubje. 


aan mijn app te zien zou ik, met langste cyclus omstreeks 7 juni m'n NOD hebben.. ben benieuwd..
 
Hallo dames,
 
ik sluit me graag bij dit lijstje aan!
Zit vandaag op dag 33 van mijn cyclus. Mijn NOD is (als het goed is) morgen, de 27e. 
Had vanaf vorige week vrijdag tm afgelopen maandag een aantal dagen buikpijn/krampen en een mega opgeblazen gevoel. Echt pijnlijk zelfs. Vanaf begin deze week heb ik ook wat gevoelige tepels/borsten en het lijkt erop dat ik steeds meer bultjes zie. Vandaag weer wat lichte krampen maar nog niet ongesteld. Test (vd action) was vanmorgen negatief.
Normaal als ik ongesteld moet worden krijg ik paar dagen van te voren hoofdpijn en zodra het begint krijg ik pas krampen.
 
 
 
Ik heb vanochtend getest met een vroege test . Helaas negatief. Dus morgen of overmorgen zal mijn menstruatie wel komen.
Gebruiker10424515 jij al getest? Of is je menstruatie doorgekomen? 
En @juliatje hoe is het bij jou? 
 
[quote quote=10618291]Ik heb vanochtend getest met een vroege test . Helaas negatief. Dus morgen of overmorgen zal mijn menstruatie wel komen. Gebruiker10424515 jij al getest? Of is je menstruatie doorgekomen? En @juliatje hoe is het bij jou?[/quote]
Ah wat zuur! Nog vertrouwen erin? 


Lief dat je vraagt, ik ben vannacht ongesteld geworden... werd wakker van enorme kramp, leuke wekker ? door naar volgende maand! 
 
[quote quote=10618291]Ik heb vanochtend getest met een vroege test . Helaas negatief. Dus morgen of overmorgen zal mijn menstruatie wel komen. Gebruiker10424515 jij al getest? Of is je menstruatie doorgekomen? En @juliatje hoe is het bij jou?[/quote]
Ik had gisteren de hele dag krampen alsof ik inderdaad ongesteld zou worden maar niks. Heb gisteren ook getest maar dat was negatief. 
Vandaag is (als het goed is) mijn NOD. Heb geen krampen meer maar wel nog gevoelige tepels.


 
We wachten maar af.. maandag anders nog een testje doen.
 
Spannend Gebruiker10424515! Hoe is het nu? 
Ik begrijp helemaal niets van mijn cyclus deze maand. Dacht half mei mijn eisprong te hebben gemeten met ovulatietesten (hij is nooit zo heel duidelijk bij mij). Vervolgens had ik een week bruine afscheiding (dat was nieuw). 10 dagen daarna ineens een knaller van een ovulatietest (wat ik normaal dus nooit heb). Toen kreeg ik hoop op een zwangerschap! Maar vervolgens weer lichte ovulatietestjes...dus waarschijnlijk toch een late eisprong. En dan om het allemaal nog ingewikkelder te maken: mijn temperatuur lijkt helemaal de weg kwijt... pfff
 
Terug
Bovenaan