NOD mei 2023

Hallo meiden,
Officieel mag ik hier niet meer meepraten omdat ik door ben naar de ronde van juni maar ik vroeg me af hoe het met jullie is. 


Ik vroeg mij iets af, zien jullie nu ook vaker zwangeren en kinderwagens en baby's nu je bezig bent met zwanger worden? Of is dit stiekem ene "voorteken" haha ?
 
@ninna Ah kan beide kanten opgaan dus? Hoeveel dpo ben je nu? Op welke dag testte jij de vorige keer positief? Ik 9 dpo avond! Nu inmiddels al 11 dpo en geen spoor van zowel m'n menstruatie of een positieve test.... ik heb altijd 6 dagen voor dat ik ongesteld word bruine afscheiding.. maar nu nergens te bekennen ? en altijd pijnlijke borsten.. maar dat helaas ook nog niet haha     
 
[quote quote=10617963]Hallo meiden, Officieel mag ik hier niet meer meepraten omdat ik door ben naar de ronde van juni maar ik vroeg me af hoe het met jullie is. Ik vroeg mij iets af, zien jullie nu ook vaker zwangeren en kinderwagens en baby’s nu je bezig bent met zwanger worden? Of is dit stiekem ene “voorteken” haha ?[/quote] Hahah hoezo officieel mag je niet meer meepraten? Iedereen is welkom! Dus jij ook ?    maar ik het is idd vreselijk, en om me heen wordt ook iedereen zwanger ... zo irritant als je het zelf ook graag wilt. 
 
Hallo dames!
Ik sluit mij graag bij dit lijstje aan, alleen weet ik niet of ik er wel bij hoor?
Mijn nod was op 20 mei, alleen ben ik tot op heden nog helemaal niet ongesteld geworden en blijven de testen tot nu toe negatief?‍?
 
@Gebruiker10417760 haha nee dat is geen voorteken, alleen heel vervelend. Was dat het maar. Dan was ik al veel eerder zwanger geworden en gebleven ?
@juliatje nu 10dpo. De vorige keer wachtte ik mijn menstruatie af en teste ik überhaupt pas op 15 of 16dpo. Dus niet eerder gedaan. Normaal gesproken wacht ik sws mijn menstruatie af, maar dit keer is het anders. Normaal na eisprong al pijnlijke borsten en nu sinds vandaag maar een klein beetje gevoelig.. Dus vond het gewoon gek gaan ? daarnaast heb ik hormooninjecties moeten gebruiken en wilde ik eigenlijk ook kijken of de gonasi hcg eruit was. 
Is toch echt verwarrend als het ineens dan anders is he. Ga je toch van twijfelen.. ? 
@Gebruiker10424752 oh wat spannend. Of ben je nog niet zo lang geleden gestopt met de pil? Kan evt ook aan stress liggen. Of overmorgen weer testen en mss dan wel positief ?
 
 
[quote quote=10617982]@Gebruiker10417760 haha nee dat is geen voorteken, alleen heel vervelend. Was dat het maar. Dan was ik al veel eerder zwanger geworden en gebleven ? @juliatje nu 10dpo. De vorige keer wachtte ik mijn menstruatie af en teste ik überhaupt pas op 15 of 16dpo. Dus niet eerder gedaan. Normaal gesproken wacht ik sws mijn menstruatie af, maar dit keer is het anders. Normaal na eisprong al pijnlijke borsten en nu sinds vandaag maar een klein beetje gevoelig.. Dus vond het gewoon gek gaan ? daarnaast heb ik hormooninjecties moeten gebruiken en wilde ik eigenlijk ook kijken of de gonasi hcg eruit was. Is toch echt verwarrend als het ineens dan anders is he. Ga je toch van twijfelen.. ? @Gebruiker10424752 oh wat spannend. Of ben je nog niet zo lang geleden gestopt met de pil? Kan evt ook aan stress liggen. Of overmorgen weer testen en mss dan wel positief ?[/quote]
Oh spannend! Nog getest? Ik had vanochtend paar helderrode druppels... dus ik ben out denk ik ??
 
[quote quote=10618118]@juliatje nu volledig menstruatie doorgezet?[/quote]
Neee nog niet... nog steeds beetje bruinverlies.. maar totaal geen klachten.. normaliter al buikpijn en pijnlijke borsten..  nu niks. 
gisteravond nog getest met 2v5k test, kwam na een half uur een heel vaag streepje. Net als bij m'n vorige zwangerschap! Alleen die liep mooi op. Durf nu niet te testen. Omdat ik toen 9 dpo was, en nu inmiddels 12/13! Toen bloedde ik ook niet. 


hoe is het met jou? Nog getest vanochtend? 
 
Terug
Bovenaan