NOD mei

Jezelf toeveogen aan de lijst is heel simpel!
ga op het berichtje met de laatste lijst staan en klik op de blauwe hartjes aan de rechterkant van het bericht
ga op de tabel staan
klik met je linkermuisknop en kies "insert row"

Klaar

Succes iedereen

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                    

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Zonnetje

25

1

1

1 mei

Ano27

27

1

1

3 mei

Greet

34

3

4

6 mei

BB 10

34

1

1

10 mei

Hoi   meiden,

Ik heb het lijstje weer aangepast. Is idd wat greet zei, als je een rij invoegd erboven of eronder staat het niet zo gepropt.

Jullie zijn wel alles goed aan het voorbereiden als ik het zo lees...een goede voorbereiding is het halve werk, maar zou   toch ook gewoon een beetje de natuur zijn gangetje laten gaan. Word anders misschien zo'n teleurstelling als het niet meteen lukt...Spreek uit ervaring....
Is niet vervelend bedoeld hoor...weet nog precies hoe ik me voelde toen we voor de eerste gingen..

liefs Roosje

In plaats van de blauwe tekstballonnetjes aan de rechterkant kun je ook de tabel selecteren en dan met je rechtermuisknop kopieeren.
Dan heb je niet de tekst van de ander.

liefs

Oeps...zie nu dat ik mijn naam onder mijn eerste berichtje heb gezet.....niet zo anoniem meer nu...hihihi

hoi trotsemama,

bedankt voor het netjes maken van het lijstje!
staat een stuk duidelijker nu.
je hebt gelijk hoor,ben het met je eens over dat de natuur zn gang moet gaan,maar het is gewoon leuk om ermee bezig te zijn! haha.
ik ga er helemaal niet vanuit dat het gelijk lukt,denk zelf dat het wel een maand of   7/8 duurt,je weet het nooit natuurlijk,maar heb geen idee hoe me cyclus is,dus dat zien we allemaal wel.ken ook mensen waarbij het een jaar duurde dus alles wat eerder is,is mooi meegenomen.hoe lang duurde het bij jou toen je voor de eerste keer zwanger werd?

groetjes!

Wij waren de eerste 3 keer steeds in de eerste of tweede keer zwanger, dus wij laten het eerst ook lekker op zijn beloop. We zitten nu in de derde rond, dus nog steeds vlot, als het raak zou zijn. Wij doen echt niks speciaals; wij houden het vooral leuk en gezellig in bed, haha. Geen verplichte nummertjes in ieder geval. En al helemaal geen rare standjes of ovutesten. Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. En als het langer duurt kan je keus ook weer veranderen natuurlijk.

Hallow....

Bij de eerste hebben we er bijna  3 jaar overgedaan om har te krijgen. Zaten toen in de medische molen, maar uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden. Bij de anderen waren we steeds binnen 3 maanden zwanger.

Nu dus alweer de 7de ronde na een mk....ben dus erg benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren....wij doen er geen speciale dingen voor...geen aparte standjes of ovulatietesten hihihihihihi......

liefs

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                    

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Zonnetje

25

1

1

1 mei

SanPap

25

1

1 na mk        

2 mei

Ano27

27

1

1

3 mei

Greet

34

3

4

6 mei

BB 10

34

1

1

10 mei

Hallo dames,

Yoepie gisteren eindelijk na bijna 7 weken ongesteld geworden na mijn miskraam (zwanger in de tweede ronde). Dus nu mogen wij van de gynaecoloog er weer helemaal voor gaan. De ronde na de mk was gewenst even rustig aan te doen, dat hebben wij dus ook gedaan!! Nu weer voor het echie klussen. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn rode duivels. Ik dacht dat ze nooit meer kwamen... Maar het komt allemaal goed. Hopelijk veel zwangeren deze maand!!

Groetjes, SanPap

Terug
Bovenaan