NOD november 2018

[quote quote=10138841]Gefeliciteerd Suus!! Balen Nroxy komt dat puur door die pilletjes? Tot wanneer moet je ze slikken? Ik had gister ochtend getest, die was negatief. Morgen is NOD, meestal 2,5 dag van de tevoren al spotting. Maar nu dus nog niet, had donderdag avond moet starten. Alleen gister beetje rood slijmsliertje en 1x lichtroze afscheiding. Daarna was het weer gewoon helder.. geen idee hoe dit kan. Misschien toch een langere cyclus en dat de spotting dan ook later komt? Vandaag wel wat licht menstruatie krampen wat ik normaal ook een dag voor nod heb! Deze maand is echt anders dan vorige maanden, wat kan je hier onzeker van worden zeg..[/quote]
12december moet ik terug op controle om te kijken of de cyste weg is. Hopelijk mag ik dan ook stoppen. Is een bijwerking hiervan en komt voor 1 tot 10 op de 1.000. Moet weer zijn dat ik dat weer heb ?.
 
 
Nou het is weer hetzelfde als september. Mijn lichaam wil me vanalles doen geloven maar de test bleef weer witter dan wit...
Dus wordt ik het deze dan wel volgende week.... 
 
 
[quote quote=10139027]December topic werkt niet, bij jullie ook? Of ligt het aan m8jn telefoon. Temp!! Wat een mooie streep!!! Van harte meid![/quote]
Bij mij ook niet! 
 
Thnx!
 
Terug
Bovenaan