NOD november 2018

Dan ben je nu inderdaad 5 weken ?. 
 
Ik heb ondertussen ook nieuws en krijg waarschijnlijk mijn maandstonden niet tot ik mag stoppen met de medicatie ?. Was nu niet bepaald het nieuws waar ik op zat te wachten ?
 
Gefeliciteerd Suus!! ?
Balen Nroxy komt dat puur door die pilletjes? Tot wanneer moet je ze slikken? 
Ik had gister ochtend getest, die was negatief. Morgen is NOD, meestal 2,5 dag van de tevoren al spotting. Maar nu dus nog niet, had donderdag avond moet starten. Alleen gister beetje rood slijmsliertje en 1x lichtroze afscheiding. Daarna was het weer gewoon helder.. geen idee hoe dit kan. Misschien toch een langere cyclus en dat de spotting dan ook later komt? Vandaag wel wat licht menstruatie krampen wat ik normaal ook een dag voor nod heb! Deze maand is echt anders dan vorige maanden, wat kan je hier onzeker van worden zeg.. 
 
Ik ga over naar het december topic aangezien het 1 december is ?
Weet nog steeds niet precies wanneer mijn NOD is.
heb een cyclus van 22 en 29 gehad en zit nu al op 31 voor deze ronde.
op CD 18 positieve ovu test.
 
Ik wil eigenlijk morgen testen maar durf niet... Maandag dus roze afgeveegd en gisteravond dacht ik wat bloed te zien. Maar nog steeds niet ongesteld. Mijn vorige menstruatie was 23-10. Dus als er wat zit lijkt me dat nu wel zichtbaar. Maar ik durf niet te testen want dat ik aug laatste x pil en laatste x onttrekkingsbloeding was het september ook een wildwestcircus en bleek het ook niets te zijn... Ben veel moe en vooral s morgens misselijk. Al kwam dat pas vandaag in de middag en ik moet nu zeker niet aan eten denken....
 
Tenzij licht bloedverlies erbij hoort ?...
Vriendlief steunt me daarin totaal niet. Je maakt je er veel te druk om. Makkelijk praten... Voelde zo dichtbij...
 
@Knuffeltjeee
 
Ik weet niet of je mijn vorige berichten hebt gelezen, maar ik had 1.5 dag roze bloedverlies lichtjes en ook een soort donkerrood sliertje erdoorheen... 
 
Dit was 5 dagen ongeveer voor NOD. 
Roze bloedverlies kan dus een innesteling zijn want ik heb vanmorgen positief getest! 
 
Terug
Bovenaan