NOD november 2018

Suus, ik zat te denken... zou het kunnen dat jouw vorige menstruatie, eigenlijk niet de menstruatie was?  Dan zou het kunnen kloppen. Dan was het gewoon een tussentijdse bloeding!  
En puntje bij paaltje...lekker belangrijk, je bent ZWANGER!!!!
 
[quote quote=10138784]Suus, ik zat te denken… zou het kunnen dat jouw vorige menstruatie, eigenlijk niet de menstruatie was? Dan zou het kunnen kloppen. Dan was het gewoon een tussentijdse bloeding! En puntje bij paaltje…lekker belangrijk, je bent ZWANGER!!!![/quote]
Ik ben voor t laatst ongesteld geworden op 29 oktober! Dat ik dus 5/6 dagen geleden ongeveer bloedverlies had (echt maar een beetje lichtroze bij afvegen en een klein frutje bloed er achteraan) was dus een klassieke innestelingsbloeding...!
Ik heb mixed feelings. Het ene moment een smile op mn gezicht en t andere moment schrik ik me dood als ik er aan denk hahahaha. Het is even heel onwerkelijk...
 
ik weet alleen niet zo goed wat mn uitgerekende datum dan is aangezien mn cyclus nogal wisselt... 33/29/31/29/39/en nu deze cyclus zwanger. Die 39 was vorige maand. Toen dacht ik over tijd te zijn en testte toen negatief.  
 
Gefeliciteerd Suus! 
Heb je na de negatieve test na die lange cyclus nog een keer getest of is dit nu weer de eerste? Want als de test nu al meer weken aangeeft zou het nog wel van je vorige cyclus kunnen zijn toch? 
Ik moet nog een week wachten denk ik. Maar heb niet het idee dat het raak is. 
 
Ik denk ook dat je 1ste dag van je laatste menstruatie dan vorige maand was. Welke datum was dat? En dan de weken tellen. Ik denk ook dat die laatste bloeding dan je innesteling was..OF...een tweeling! Dubbel zoveel hcg ;)
 
Dank jullie wel meiden ❤️
Wat betreft de weken.
In mn app staat het volgende:
Menstruatie
22 Aug - 28 Aug
20 Sept - 24 Sept
29 Okt - 4 Nov
 
Volgens de test ben ik nu 2-3 dus 4-5 weken zwanger. Klopt dit dan?
Ik had dus 29 okt mn laatste menstruatie. Vanaf 29 okt gerekend zit ik dan nu toch in week 5? 
 
Terug
Bovenaan