NOD November 2019

@iloverituals: Allemaal zwanger om me heen inderdaad...
@suzen: Ik heb de mazzel dat het nu al wat langer duurt bij ons. In het begin vonden mensen het raar dat ik geen alcohol meer dronk en gingen ze vragen en raden dat ik zwanger was tot het onbeschofte aan toe. Het duurt nu al bijna 2 jaar en nu zeggen ze dat niet meer. Collega's van mijn vriend weten dat ik eerst wil trouwen en dan kinderen. Opzich is dat wel waar maar nu het zo moeilijk gaat kan het me eigenlijk niks meer schelen maar dat weten zij niet. 

Ik blijf het wachten moeilijk vinden. Heb nu al 1 dag van de 14 wachtdagen gehad. Lijkt echt een eeuwigheid te duren. Terwijl als ik mijn NOD heb op 10 november dan moeten anderen in dit forum nog heel lang wachten... denk ik dan altijd maar. 

Oh Mienma, dat is ook echt niks! Mensen zouden soms eens moeten weten. Dat ze van alles zeggen terwijl je het zelf ook zo graag wilt. En vooral voor sommigen die al lang bezig zijn of het niet natuurlijk wil gebeuren.  En het is zeker zo dat het helemaal lang lijkt te duren als je pas eind november aan de buurt bent. We proberen maar weer niet de dagen te tellen ? Gelukkig begint mijn NOD al dichtbij te komen. 

Mienma dat is heel herkenbaar !
Heel veel mensen beseffen niet dat ze je kunnen kwetsen wanneer ze dit vragen. Zelf heb ik dit weekend alweer enkele keren de opmerking gekregen dat we nu toch wel echt lang genoeg samen zijn om aan kinderen te beginnen. Of als ... Nu hebt ge toch al wel genoeg geoefend hé, het begint stilaan tijd te worden ! 
Zo'n opmerkingen doen echt wel pijn als je bezig bent...

@XSamantha ik wil ook vrijdag of zaterdag gaan testen maar kan die dagen tot het weekend wel wegkijken

Ik weet niet of ik een goed gevoel erover heb ofniet. Wel gespannen borsten maar aangezien wij tijdens mijn eisprong beide buikgriep hadden voelt het bijna als een gemiste kans terwijl we wel seks hebben gehad maar meer verplicht dan lust.

@Ksas wat fijn dat je eisprong klopt met wat je in gedachten had. Flink aan de klus dus. Beter 1x te vaak dan 1x te weinig toch haha.

@LV nee ik herken helaas niets van jou situatie. Ben je niet toevallig al zwanger? Ik zou voor de zekerheid een test doen. En anders even afwachten en eisprong checken met ovulatietesten? Succes

@Farru ohh wat spannend dan maar op deze manier kan je wel goed in de gaten houden. Zo spannend he deze fase van de cyclus. Ik zit vandaag op 5 dpo dus ik moet nog iets langer wachten.

@ IDK welkom zet je jezelf even op de lijst? Wat jammer dat jullie vorige maand niet goed hebben kunnen benutten. Hopen dat je deze maand meer geluk hebt. Succes

@ MariskavAdG jij ook welkom. Wil jij jezelf ook even ertussen zetten op de lijst? Succes deze maand.

@Iloverituals welkom bij ons. Zet je jezelf even op de lijst? Ja hier is mijn beste vriendin net zwanger. Is wel moeilijk vind ik.

@Suzen ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik weet niet of die topic er is. Hier ook zo'n schoonfamilie. We hebben straks weer een familie bijeenkomst met sinterklaas dus moet nog even een smoesje bedenken om niet te drinken. Het is dan nog te vroeg om te vertellen.

@ Marr welkom zet je jezelf even op de lijst? Wat is de Wet Wieg? Ik ken het niet? Succes deze maand.

@Mienma oh ja blijft lastig he. Maar wat je zegt sommige moeten helemaal wachten tot eind november dan valt het voor ons nog mee.

Hoi Elissip, 
Hierbij uitleg over de Wet WIEG: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/geboorteverlof-en-partnerverlof/plannen-met-geboorteverlof-voor-partners
Ik zal mezelf in de lijst zetten als ik een keer op de computer op t forum zit, meestal doe ik dit via mn telefoon en dan gaat t niet zo makkelijk. 
Oh ja, vergeten te vermelden bij mn vorige bericht, bij ons gaat t om het 2e kindje. 
Succes allemaal en hopen op veel positieve testen! 

farru  zal met je mee hopen en duimen dat er niks te zien zal zijn? ja dat geeft echt een goed gevoel... vanavond nog even gezellig gehad met mn man voordat hij moest gaan werken... zo'n 14 uur na de gemeten piek vanmorgen... ik weet niet of ik hem morgen nog zo ver ga krijgen om het nog ff een keer te doen... maar vandaag is gelukt en morgen zien we nog wel..
Ik heb al de hele avond wat hele lichte menstruatie achtige krampjes... eerst alleen links onder in mn buik, nu eigenlijk helemaal onderin mn buik.. denk dat mn eisprong er echt bijna is.. 
Hopelijk was de timing deze ronde goed... zo spannend weer!
Welkom aan alle nieuwe! 

Lees alle berichtjes hier mee, maar soms is reageren op iedereen wel lastig... Vooral om mijn telefoon, dan begin ik vol goede moed en scroll  ik een keer verkeerd en is alles weer weg?

Welkom voor alle nieuwe dames!!
@suzen, herkenbaar. Vooral zalm vind ik moeilijk en de smoesjes nog moeilijker. Vaak gooi ik het op buikpijn/Geen zin. 
Ik had gister een opgezwollen buik en nu wat buikpijn. Dan ga je meteen denken zou dat wat zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Ik had het weekend mijn piek en 9 november pas mijn NOD. Maar omdat het bij ons eerste kindje meteen raak was ga je nu ook sterker die hoop/verwachting hebben?

Terug
Bovenaan