NOD November 2019

@anne anne, bij mij was de eerste keer ook gelijk raak. Nu eerste ronde voor de tweede en dan heb ik ook een beetje de verwachting dat het wel zo kan zijn. Wat natuurlijk helemaal niks hoeft te betekenen. Zo iritant. 
Ik heb 5 nov Mn nod. Dacht ga alvast testen haha dom natuurlijk. Helemaal Niks! 
Wanneer zou ik voor het eerst kunnen testen denken jullie ? En met welke kan het het beste?

KSAS, als het gister maar al gelukt is. Vandaag zou hoe dan ook er op of er onder zijn omdat je nooit weet hoe laat je eisprong is. Maar bij ons kwam het toevallig zo uit dus hadden we de dag van de eisprong ook maar gedaan. Maar die dag er voor is belangrijker omdat ze dan meer tijd hebben om te zwemmen. En vooral omdat het wat later was! Dus nog dichter op de eisprong. Dat probeer ik ook altijd als de mogelijkheid er is. Liever om 23.00u dan bijv 21.00u heel stom maar zo denk ik haha.
Nou gister was rustig, niks verloren! Vandaag dag 10 van mijn lf dus hoop dat ook vandaag niks te zien is dan is het een record sinds afgelopen 3 rondes ?. En dan ga ik vanmiddag testen halen want die heb ik niet meer. 
@Lissrose, ow dat is inderdaad wat vroeg. ALS je echt al vroeger wil testen is het belangrijk dit 3 dagen van te voren te doen. Ik las gister een blog van een vrouw die al wist dat ze zwanger was en had verschillende testen getest. Alle 4 de earlys die ze had testen negatief behalve de action heeeel licht. En van de normale testen kreeg ze op haar nod zelf alleen met kruidvat 2v5 en action + cb week indicatie een streep de rest of niks of heel onduidelijk. 
Dus ik vind het maar lastig want als je lichaam wat langzamer is met hcg dan ga je dus niet veel zien.  Zelf haal ik vandaag de action testen alvast in huis. De normale gewoon. 

@farru wat geef je toch altijd duidelijk antwoord !! Super fijn hah ! 
Wanneer is jou nod ?  Spannend !!!! Ik hoop het voor je ! Want volgensmij ben je al even bezig toch ?? 

Lissrose, ja halve of onduidelijke antwoorden hebben we zo weinig aan niet. Dus als ik kan helpen met iets dat ik gelezen heb dan heel graag haha! Of het klopt geen idee. Want ik lees het ook maar ergens.
Mijn nod is 2 November. We zijn in Maart of April echt bewust begonnen. In December zeiden we oké we zijn er klaar voor. Maar toen waren we echt niet bewust bezig en kwam het wel eens voor dat we niet op de juiste dagen sex hadden. Dus die tel ik niet meer mee haha. Dit is dus ronde 7 of 8. Wel al een tijdje maar het kan nog veel erger.

@lissrose, heel herkenbaar. Je verwacht het nu meer. Qua eerder testen heb ik geen ervaring mee. De vorige keer teste ik op de dag van de menstruatie met Kruidvat en action.
@Farru, wat spannend. Komt echt dichtbij!!
Iemand ervaring met een opgezwollen buik/gevoel? Vraag mij nu echt af of het iets van een teken kan zijn.

Anne Anne en lissrose, ik ga jullie mijn verhaal even delen zodat t voor jullie misschien niet zo'n grote teleurstelling wordt als t voor mij was (hopelijk zijn jullie wel gewoon direct weer zwanger in de 1e ronde voor een 2e en kun je dit negeren). 
In 2017 was ik bij de 1e x proberen direct zwanger van onze zoon. Hierna niet te gauw weer geprobeerd want 't zou vast wel weer in 1x raak zijn'. Bij de eerste keer proberen voor de 2e 3 weken over tijd, dus verwachting leek uit te komen. Helaas wees na 3 weken een bloedtest uit dat ik niet zwanger was (zwangerschapstesten bleven ook negatief). Inmiddels beland in ronde 6, met ovulatietesten en gericht vrijen op vruchtbare dagen. Het wil dus niets zeggen hoe snel je zwanger was van de 1e, maar hopelijk hebben jullie meer geluk! 
Farru, heel spannend weer! Nog geen spotting lijkt een goed teken, ik duim voor je! 

Farru dat is een goed teken, zo spannend. Leef echt met je mee...wij zitten ook in ronde 7 dus weet hoe het is?
Gelukkig is het gisteren avond gelukt idd, vandaag zien we wel. Misschien heeft tie vanavond zin en anders maar niet... hopelijk hebben we afgelopen dagen al een voorraadje opgebouwd en ligt er wat te wachten tot het eitje. Vanmorgen deed ik nogmaals een CB ovulatie test en deze was net als vorige ronde al weer negatief.. ik vermoed dat mijn piek dus ergens na zondag ochtend al is begonnen (toen was het negatief) maar wanneer mijn eisprong nu echt is ??‍♀️ zo lastig dat je dat moment niet echt weet, voel het ook niet altijd..  jij wel?

Terug
Bovenaan