NOD November 2019

Goedemorgen,
Zoals ik verwacht had had ik vanmorgen een positieve ovulatiest...nog voor de zekerheid een CB test gedaan en idd een smiley ? heerlijk dat het zo voorspelbaar was  deze ronde? Nu vandaag nog maar even gezellig maken en misschien morgen ook wel? en dan maar weer hopen op het beste... ??

Wat fijn voor iedereen die zwanger is geworden. Gefeliciteerd!!
Ik heb een vraagje misschien niet het goede onderwerp hier maar ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft?

Ik ben vorige week 17 t/m 21 oktober ongesteld geworden. Dit was veel minder dan normaal. Maar goed het klopte wel ongeveer met mijn cyclus. Deze is ongeveer 32 dagen. 

Nu heb ik vandaag opeens een heel klein beetje bloed. 
Sinds gisteren last van mijn onderrug en veel hoofdpijn. 
Wie weet wat dit is? 

Ik ga mezelf toch wel druk maken nu omdat ik dit nooit eerder gehad heb. Ik verwacht over ongeveer 1 week mijn eisprong. Kan ook eerder zijn.

Ik zit nu eigenlik dus op dag 12 van mijn cyclus. 
Dankjewel alvast voor jullie reacties.

Liefs

KSAS, oh wat fijn! Ik vind dat echt een overheerlijk gevoel als het gaat zoals je zelf in gedachte had! Dat alleen al gaf mij deze ronde een goed gevoel haha!
Ik zit vandaag op 9dpo en heb een inlegkruisje in zodat ik alles goed kan controleren. Vorige 2 rondes had ik rond deze dagen wat bloedverlies dus ik ben heel benieuwd hoe het nu zal gaan.
Ik heb vanaf het begin van deze ronde maca poeder gebruikt die oa zorgt voor een goede hormoonbalans. Dus ik hooop dat ik daar iets van ga merken al. Wel denk ik dat als ik tussen vandaag en Woensdag geen spotting heb ik misschien al eerder test. We zullen zien. Heel spannend!

hai! ik meld me ook weer in dit topic... 3e ronde 2e kindje nod zal 27 nov zijn..
momenteel nog ongesteld, hoop dat we deze maand goed kunnen benutten afgelopen maand niet echt gelukt.. manlief had zere rug pffff ;-)
ik ga later even al jullie berichtjes lezen

Nod 7NOV - 24 jaar – 4de ronde – 1ste kindje. Nog even afwachten.. hebben jullie dat ook dat je gewoon zoveel mensen om je heen hebt die zwanger worden?

Iloverituals heel herkenbaar. 2 collega's zwanger, 1 kennis met bevallen. Van 1 vriendin net te horen gekregen dat ze zwanger is. En nog wat minder bevriende op Facebook. Pfff irritant. 
Wie weet misschien of er ook een topic is over je zwangerschap verbergen. Heb er zó veel moeite mee niet te laten merken dat we bezig zijn. Schoonfamilie is erg van een drankje aan het eind van de dag, en deed vroeger altijd mee. Nu zelf de drankjes voor ze gemaakt en mijne alcoholvrij gehouden. Hadden ze toastjes gerookte zalm. Niet verwacht. En vind dat normaal super lekker. Toch maar 1 genomen omdat ik in de verleiding werd gebracht en er niet op voorbereid was en geen plan had. Heb tenslotte m'n NOD niet eens bereikt, maar zou het liever niet nemen. Pfff, zó lastig! Zou graag wat tips van andere meiden willen lezen hierover. 

Hallo allemaal, ook ik mag me hier weer melden. Vandaag ongesteld geworden, volgende verwachte NOD is 26 november (cyclus 29 dagen), ronde 6. We vallen nu in elk geval in de Wet WIEG, da's dan t enige positieve. 

Terug
Bovenaan