NOD November 2019

@Anne Anne & XSamantha. Ja helaas ?! Maar gelukkig valt het me niet zo zwaar dit keer. Op naar de volgende. Hoop voor jullie snel goed nieuws. 
Hoe gaat het bij jou XSamantha, jij zou morgen nod hebben toch? Wij zaten dicht op elkaar.
@XkArEn. Ja ben al blij dat het niet zo vroeg was dit keer. Wie weet volgende ronde meer geluk!! En met temperaturen, het kan zijn dat je temp rustig op loopt in 2 a 3 dagen tijd. Dat verschilt per persoon. Maar dat kan heel goed hoor stapsgewijs. 

@Farru
Dank je voor je advies!
Dan nu rustig afwachten tot volgende week voor mij.
Verder hoop ik dat iedereen deze maand een positieve test heeft!

Farru Balen zeg !  Hopelijk brengt deze maand toch nog geluk x
Ik zit momenteel op 7/8dpo , gisteren een daling van -0,2°C vandaag terug gestegen met  0,3°C. Geen flauw idee of dit iets wil zeggen of niet.
De afgelopen 2dagen was ik heel hongerig zelfs 's nachts 2x echt wakker geworden van de honger. Vandaag ben ik dan weer heel erg misselijk maar toch ook nog steeds hongerig..
Momenteel heb ik er niet al te veel goede moed in..

@liefje
Er bestaat iets als een innestelingsdip. Niet iedereen  heeft dat. Helaas ook niet altijd zo, maar ik zou de hoop alvast niet opgeven. 
Ik duim voor je!

Farru ik heb wel positief nieuws. Vanochtend een test gedaan van kruidvat en daar kwam een tweede streep bij. Daarna een van Clearblue en die gaf 1-2 weken zwanger aan. :)

Moet wel zeggen dat ik het nu heel spannend vind en ook wat angstig ben, doordat het vorige keer zo vroeg mis ging. Ga nu zondag en dinsdag weer testen om te zien of de streep op loopt. 

Terug
Bovenaan