NOD November 2019

XSamanta: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er samen van!!

Ik heb een probleempje. Ik gebruik CB ovulatie testen. Ik had net een knipperende smiley. Wij hebben dinsdag voor de laatste keer geklust omdat ik een paar dagen weg ben. Ik kom zondag weer terug. Nu ben ik heel erg bang dat we deze maand te laat zijn. Iemand hier ook ervaringen mee? Ik maak mezelf nu dus weer druk en baal er ontzettend van als ik weer een maand moet wachten en ik een kans mis om zwanger te worden.
En ik zal duimen voor iedereen deze maand op veel positieve testen!! 

Ah Farru wat balen zeg... Ik had het je heel erg gegund! En Maja ook balen zeg... Hopelijk volgende ronde meer geluk voor jullie!!
XSamantha, gefeliciteerd! Had je veel last van kwaaltjes?

Ik ga het proberen, maar het is zo lastig! Ik ben zo bang dat er iets gebeurd, waardoor het weer een grote teleurstelling is.. :(

Als we een paar weken verder zijn en alles is goed, dan zal ik er echt pas van kunnen genieten denk ik. Als me testen gaan oplopen, is het ook al een iets prettiger gevoel, want dat was vorige keer niet zo.

XSamantha, oh wat fijn dat het zo snel weer gelukt is na je mk!!!!! Ik kan me voorstellen dat je heel onrustig bent. En bij een vk kun je misschien ook eerder terecht nu omdat het eerder mis is gegaan? Gefeliciteerd hopenlijk kun je er snel van genieten.
Hier was vanmorgen mijn temp weer hoog en dacht ik huh....misschien dan toch iets? Maar toen ik op de wc kwam was het raak en nu mijn buikkrampen ook aanwezig. Dagje eerder dit keer. Dus een cyclus van 27 dagen. 
Ik mag dus opnieuw het lijstje in. Ik pas gewoon mijn nod aan in de vorige lijst anders sta ik er 2x in dat is niet zo duidelijk.

Ik wil het eerst even aankijken en nog wat testen van de week. Daarna een VK gaan bellen, zou best kunnen dat ik eerder terecht kan... maar wil het eerst echt even afwachten. 

Terug
Bovenaan