NOD November 2019

Hi Allemaal,
na super veel gelezen te hebben ga ik mij toch aansluiten bij jullie.ik vind het wel fijn om met wat meer mensen te wachten tot de verwachte NOD.
Even mezelf voorstellen:
ik ben 30 jaar en al moeder van een prachtige verassing die ondertussen al 5 jaar bij ons is. Heel lang wilde ik geen kinderen meer omdat ik zo onwijs tegen het bevallen op zie en voor mezelf was begonnen en dus geen inkomen zou hebben als ik met verlof zou gaan. Maar ineens is het toch ergens gaan kriebelen.
deze maand voor het eerst echt onbeschermd seks gehad tijdens mijn eisprong. Wel maar 1x dus zoals ik het lees is dat niet heel gunstig maar goed hoeft maar 1 goede zwemmer tussen te zitten wat ook is gebleken bij mijn vorige zwangerschap. 
Ik kwam er toen pas achter met 6 weken dus heb deze wacht tijd tot de NOD nooit gehad.
dus bij deze heeeeel veeel respect voor de gene die al zolang volhouden en hopelijk voor deze maand mooie positieve testen! 

dus even op een rijtje:
31jaar- poging 1- 2e kindje -cyclus duurt ongv 28- verwachte NOD 9/10 november

heerlijk even van mij afschrijven man lief is vrij nuchter dus die ziet het allemaal wel! 

Suzen
Ik was eerst niet zo voor de ovulatietesten maar deze cyclus zowel met action als sensitesten een knaltest in handen gehad. 

Welkom xsnoetjex, met dames praten die op hetzelfde wachten kan echt fijn zijn! Ik vi het wel gezellig.
@Suzen, ik gebruik iedere keer action testen, vorige ronde dacht ik hmm misschien zijn ze toch niet zo goed.. dus heb ik cb gehaald. CB maakte mij onzeker haha! Dus deze ronde beide gebruikt en ze gaven beide op dezelfde dag mijn piek aan. Dus bespaar je de dure testen. Action werken prima vind ik.

Zijn er al meiden die toevallig wat voelen?
ik heb het gevoel dat ik van alles voel af en toe maar dat zit waarschijnlijk tussen mijn oren want volgens mijn berekeningen mocht er al iets gebeuren deze maand is de innesteling nog niet eens geweest.
ik voel wel alles altijd heel duidelijk aan mijn lichaam eisprong gewoon pijnlijk soms.

Mijn nod is woensdag en heb net iets bruine afscheiding ontdekt hoop dat het niet doorzet naar menstruatie maar kan het ook een innesteling zijn?

Carolinerkj, hopelijk is het de innesteling voor je! 
heb je nog geen vroege test gedaan? 
zo nee hoe houd je jezelf tegen dat niet te doen? 

Terug
Bovenaan