NOD November 2019

Oke en nu net een nieuwe cb test gedaan omdat ik die van net een beetje vond haperen en nu geeft hij weer een knipperende smiley aan. Dit is echt zo vreemd. Zal ik dan toch vandaag wel vruchtbaar zijn omdat ik op mijn dipstick ook 2 duidelijke strepen heb? 
Maar waar komen die steken van gisteren dan vandaan?

CarolaW , zo erg hopelijk heb je snel een positieve test. 

Zwindo ik herken de gevoelige tepels. Rond mijn eisprong kan ik echt niets aan mijn tepels verdragen.. Zelfs mijn beha is pijnlijk. Dit duurt bij mij steeds een 4tal dagen.
LV Wat vervelend dat ze zo onduidelijk zijn. Ik gebruik geen CB maar wel 2 andere testen. Die van action wisselend met die van sensitest. Ik had dat zeurend gevoel vorige cyclussen ook steeds enkele dagen voor eisprong maar geen idee vanwaar dit kwam..
Deze cyclus heb ik het niet gevoeld.

Momenteel op 1 dag voor NOD.
Ik had mezelf beloofd om niet vroeger te testen, maar heb me gisteren niet aan mijn belofte kunnen houden. Helaas negatief.
Langs een kant zakt de moed me in de schoenen, maar langs de andere kant merk ik weer heel wat andere dingen op waardoor ik toch nog een beetje hoop blijf koesteren.
Ik heb al 5 dagen voortdurend honger zelfs 's nachts en ik ben meerdere keren per dag duizelig. Slapen lukt momenteel niet.
Normaal gezien heb ik voor mijn NOD geen afscheiding, maar nu heb ik heel de tijd een nattig gevoel daar beneden..   Ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
Wat kan een lichaam je toch zo voor de gek houden.

@Zwindo
Ik heb ook gevoeliger tepels rond ovulatie. Dus misschien wel een goed teken.

Ik ga overigens door naar de volgende ronde. Heb nu wel opnieuw een zwaardere menstruatie zoals die van vroeger voor mijn anticonceptie gebruik, dus ik hoop ontpilt te zijn ?
Veel succes meiden, ik wens iedereen een positieve test toe!

Hee Liefje,
Ik heb echt hetzelfde.. zoo vervelend.
Zaterdag de halve dag een beetje bruine afscheiding gehad, dacht hmmm dat zou wel eens innesteling kunnen zijn. 
Gisterenmiddag getest met een early, maar niks. Zo niks als maar zijn kan. Misschien toch te vroeg getest en in de middag... wat een teleurstelling. Blijf wel hoop houden, want heb het idee van alles in mijn buik te voelen. Maar kan mn lichaam net zo goed voor de gek doen, of misschien spanning. 
NOD zou vermoedelijk komende woensdag zijn. Als ik dan niet ongesteld ben test ik donderdagochtend nog eens...  duurt... zo... lang....
Groetjess

Ah Liefje en Xkaren, balen zeg! Liefje, er is nog hoop. Je NOD is nog niet bereikt en je bent ook nog niet ongesteld geworden. Misschien is je hcg nog niet hoog genoeg mocht je zwanger zijn. Ik probeer niet vroeger te testen maar echt m'n NOD af te wachten. Mocht je dan op je NOD nog niet ongesteld zijn dan kan je testen en heb je meer kans als het zo is dat je het op je test ook terug ziet. Want als ik eerder test blijf ik dat stemmetje hebben dat het misschien gewoon nog niet hoog genoeg is, en ben je eigenlijk net zo ver. Gewoon morgen even afwachten als je cyclus regelmatig is en dan overmorgen nog een test er tegenaan gooien als er nog niks gebeurd is. Zal voor je duimen!

Hee Liefje,
Ik heb echt hetzelfde.. zoo vervelend.
Zaterdag de halve dag een beetje bruine afscheiding gehad, dacht hmmm dat zou wel eens innesteling kunnen zijn. 
Gisterenmiddag getest met een early, maar niks. Zo niks als maar zijn kan. Misschien toch te vroeg getest en in de middag... wat een teleurstelling. Blijf wel hoop houden, want heb het idee van alles in mijn buik te voelen. Maar kan mn lichaam net zo goed voor de gek doen, of misschien spanning. 
NOD zou vermoedelijk komende woensdag zijn. Als ik dan niet ongesteld ben test ik donderdagochtend nog eens...  duurt... zo... lang....
Groetjess

Terug
Bovenaan