NOD November 2019

Anne Anne oo zelfde NOD.... spannend!! Heb jij ergens last van of vallen je dingen op? Je bent zo bezig met op je lijf letten hè...? wanneer had jij je eisprong gehad? 

Ksas, volgens de app die ik heb was de eisprong 26 oktober. En jij, gebruik jij testen? Ik heb wel de hele tijd beetje buikpijn, twee x een paar uur een gevoelige tepel, verkleuring van de straie van de eerste zwangerschap. Maar misschien zit het allemaal tussen mijn oren. Voel jij iets?

Ik had maandagochtend 28-10 een positieve ovulatietest, ik denk dat mijn piek zondag al was begonnen. Ik heb denk ik mijn eisprong gevoeld maandag avond... maarja echt zeker weten doe je het nooit hè ?
Ik heb telkens een korte lf van ongeveer 10 a 11 dagen.
Ik voel eigenlijk niet heel veel, gisteren weet wat steekjes/prikjes dit heb ik woensdag ook gehad en vandaag een wat trekkerige gevoel in mn buik... maarja kan van alles zijn! We wachten maar weer af, misschien ga ik 2 dagen voor NOD testen??

Hee meiden, heb al een tijdje niks meer erop gezet omdat ik er minder mee bezig wilde zijn. 
Maar heb wel al vanalles gevoeld.
al vanaf vorige week last van buikkrampen en afentoe is misselijk (verder nergens last van), vrijdag toch maar getest helaas negatief. Vandaag of morgen mn NOD. Nog geen menstruatie te bekennen, wel heel veel last van mn buik alsof het wel moet komen. Als het vandaag niet doorbreekt ga ik morgen weer testen. 

Hee dames,
NOD is vermoedelijk dinsdag 5 of woensdag 6.
Gisteren een lichte bruine afscheiding gehad. Dus dacht misschien iets van de innesteling.. 
Zojuist een early test gedaan, beetje dom misschien midden op de dag, maar kon niet meer wachten, en dat was een dikke -.
Zouden we pech hebben deze ronde of heb ik gewoon te vroeg getest? Wat denken jullie??
Groetjess

Hier wat spotting. Op cyclus dag 24 en 12DPO. Aan de rugpijn te voelen denk ik binnenkort ongesteld te worden.
Jammer ☹️ op naar ronde 3 waarschijnlijk.

Hi meiden!
Misschien kunnen jullie mij helpen met jullie ervaringen. Gister had ik een dikke knaltest (ovulatie) teststreep was donkerder als de controlestreep. Vanmorgen nog steeds 2 duidelijke strepen maar loopt al wel af. 
Vanmiddag heb ik zeurende krampen net als menstruatie pijn. Kan het zijn dat ik dus op deze manier mijn eisprong voel? Vorige maand had ik hetzelfde maar dan best heftige krampen. 

Ben ik weer na een weekend met familie. Meteen slecht nieuws. Week geleden ovulatie gehad en sinds vandaag buikkrampen en zojuist licht bloed verlies geconstateerd. Mocht ik nog ander nieuws hebben dan meld ik het weer maar ben weer zo teleurgesteld. Succes voor de rest van jullie! 

Terug
Bovenaan