NOD November 2019

Ik ga denk ik door naar de volgende ronde
Op de dag dat er een innesteling kon zijn bruine afscheiding gehad 2 dagen gehad gistermiddag niks meer 
Vanochtend bloedverlies gekregen maar  niet heel veel mijn nod is woensdag pas 
Weet niet zo goed wat dit betekent bij mijn andere 2 Kids nooit gehad maar  denk de ongi dat begint  
Was wel wat teleurgesteld vanochtend maar gaat nu wel weer
Op naar ronde 7 dan maar ?

@mienma en @carolinerkj Balen hé! Hoop dat het bij geen van ons uiteindelijk doorbreekt. En als het toch doorbreekt dat december beter nieuws brengt, zou wel een fijn nieuwjaarscadeautje zijn. 
@Girlmommie
Denk inderdaad dat je eisprong dan na 12-36u plaatsvindt. Ik voel het zelf niet echt duidelijk maar ik zie hier wel nog mensen die aangeven dat ze de eisprong voelen.

Wat vervelend meiden dat de ongesteldheid er toch waarschijnlijk aan komt! 
@girlmommie zou heel goed kunnen hoor dat dit je eisprong is. Ik heb altijd meer last van krampen bij me ovulatie dan bij mijn ongesteldheid. Dus die krampen kunnen heel goed je eisprong zijn. 

Hè meiden, balen zeg. Had gehoopt dat jullie meer geluk hadden. Probeer ergens deze dagen weer frisse moed te vinden. Maar snap voor sommigen die al lang bezig zijn het heel vervelend is. Het duurt ook weer zo lang tot je volgende nod..

Hey, 
Ik zit nu op 11dpo en heb deze ochtend inieminie heel erg weinig lichtroze op wc papier gehad. Echt weinig en net nog heel mienie bruinverlies. Op 22 oktober had ik een pregnyl spuit gekregen en donderdag 24 oktober buikkrampen dus denk dan men eisprong. Zou ik nog hoop mogen hebben? Had gisteren een test gedaan waarmee je 6 dagen voor nod kan testen maar bleef spierwit maar ik moet erbij zeggen dat ik ook niet met de ochtend urine had getest. En als de innesteling nog niet had plaats gevonden dan geeft het ook nog geen hcg af uw lichaam?
Ik heb gelezen dat de eisprong kan tussen 7 tot 12 dagen na de eisprong? Echt gek word ik er van  ?

Goedemorgen dames,
Ik lees al een tijdje mee en zal me ook even voorstellen.. 
Wij hebben al een zoontje van 2.5 jaar, vorig jaar september'18 besloten voor de tweede te gaan..
Op zich snel weer zwanger geraakt maar helaas in maart'19 een MA met 10+4 dagen.. 
Erna weer zwanger geraakt, maar helaas weer MA met 9 weken in augustus'19.. 
We blijven postief en hopen mocht het weer lukken dat het nu goed gaat.. Zaterdag mijn NOD..
Maar wil woensdag of donderdag testen denk ik.. 

Hallo meiden, 
Ik heb een vraagje. Vorige week hebben wij onze intake gehad bij het fertiliteitscentrum. Hier is endometriose voor de de 2e keer vastgesteld en lopen er nu nog verdere onderzoeken waaronder pcos. 
Nou had de gyn een mooi eitje van 20 mm gezien ze kon alleen niet zeggen of deze er al een tijdje zat of dat deze binnenkort zou kunnen springen. Nou heb zijn dus al flink wat dagen mn tepels behoorlijk gevoelig (worden steeds gevoeliger). Dit ken ik eigenlijk niet echt. Van een zwangerschap ga ik niet uit omdat het eitje nog zichtbaar was vorige week. Zou het kunnen dat het door de ovulatie komt? Ik gebruik momenteel geen testen en voel mijn eisprong ook niet. Ik heb wel ook af en aan steekjes in mn schaamstreek, afwisselend links en rechts en ook al een paar dagen. Wordt er dus niet veel wijzer van.
Zijn er hier meiden die dit soort symptomen kennen van een ovulatie? Hoe lang duurt dit dan meestal?

CarolaW ik hoop zo voor jullie dat je deze week een positieve test in handen hebt. 

Ik heb afgelopen zaterdagochtend een smiley gehad op mijn cb ovulatie test en in de avond op een andere test 2 streepjes. 

Nu gisteren rond 5 uur smiddags getest en bij de cb een rondje en de andere een heeeel licht streepje erbij. 
Sinds zaterdagnacht en gisteren overdag wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik dus ik dacht dat dat mijn eisprong was. 

Alleen nu vanmorgen weer getest en is mijn cb weer een rondje en de andere test nog dikkere strepen dan afgelopen zaterdag. Nu weet ik dus niet meer wanneer ik mijn eisprong heb en wanneer mijn LH piek is. Iemand dit ook gehad?

Terug
Bovenaan