Hoi Meiden dank voor jullie reactie op mijn vraag. Tepels zijn hier nog steeds gevoelig, hopelijk betekend dit dat ik een eisprong heb of heb gehad. Nu namelijk iets over de 8 weken heen dat ik voor het laatst ongi ben geweest (wat dus mogelijk te verklaren zou zijn door pcos). Sinds gisteren voelt het ook een beetje alsof ik ongi wordt. steeds van dat soort krampjes onderin mn buik en soms beetje gevoelige rug. Dus zit eraan te denken om volgende week ergens als ik niet ongi ben toch even een zw testje te doen om te kijken of er ondanks alles misschien toch iets is gebeurd. Zou wel bijzonder zijn want zou dan rond de uitgerekende datum zijn van mn mk.
Lees een heleboel verhalen van meiden die nu aan het wachten zijn op hun NOD spannend! Zeker ook als je lichaam allerlei symtomen toont en je lekker voor de gek aan het houden is of niet natuurlijk. Ik hoop in ieder geval op veel positieve testen voor iedereen. Dat deze wachtdagen maar snel voorbij mogen vliegen!
Lees een heleboel verhalen van meiden die nu aan het wachten zijn op hun NOD spannend! Zeker ook als je lichaam allerlei symtomen toont en je lekker voor de gek aan het houden is of niet natuurlijk. Ik hoop in ieder geval op veel positieve testen voor iedereen. Dat deze wachtdagen maar snel voorbij mogen vliegen!