NOD November 2019

Ook gestopt met drinken, drink geen koffie meer (als ik er trek in heb soms een uitzondering, maar dat is misschien 1 kopje per cyclus) en eet gezond. Drink nu ook granaatappelsap op aanraden van Farru! Ook een tip voor jullie :) Vriend drinkt ook niet echt meer. Soms als het moet omdat het anders opvalt bij vrienden en familie. Maar dat is misschien 2 glazen in een cyclus.
Zit iemand anders ook zo met z'n handen in het haar? Of moet ik gewoon normaal doen en me nergens druk om maken. Het is vandaag gewoon even zo'n dag. Heb ik nog niet eerder gehad hoor haha. 

Hee dames,Wat een gewacht... heeft er al iemand positief nieuws? Want ik zie alleen maar negatieve tests? de moed zakt me een beetje in de schoenen ervan.Ik heb zondagmiddag gestest, nadat ik zaterdag wat bruine afscheiding had. Misschien te vroeg, waarschijnlijk dikke pech. Morgen is waarschijnlijk mijn NOD, helemaal zeker ben ik niet.Morgenvroeg testen. Ben op van de zenuwen. Hopenlijk positief. En bij nog meer van ons!!Groetjess Michelle

Ik zie een streepje hoor, Iloverituals! Voorzichtig gefeliciteerd!
De komende dagen gewoon door blijven testen, hopelijk wordt het streepje dan duidelijker.

Ik was week terug zo ziek.. blegh. En toen dacht ik het zou toch niet.... getest helemaal niks geen streepje niet eens iets lichts. Echt net uur geleden getest doordat een leerling zei juf jij krijgt een kindje ?? ik moest toen eigenlijk we lachen en heb gezegd nee joh. Maar het bleef maar in me hoofd spoken. Genoeg testen in huis dus dacht kan geen kwaad. Is het meteen uit me gedachte als het toch negatief is... morgenochtend nogmaals testen maar dan met ochtend urine

Terug
Bovenaan