NOD November 2019

Nee die doe ik morgen ochtend. Met ochtend urine. Dus weet morgen meer.

ik heb je verhaal gelezen. Maar kan daardoor niet zeggen of het positief is. Misschien zwanger geweest/ geworden maar toch afgebroken ? Ivm bloedverlies wat ik eerder las.

Iloverituals Gefeliciteerd!! Ik zie ook echt wel een streep en als dat met middag/avond urine is, dan zal de test van morgenochtend wel een stuk duidelijker zijn. Spannend! En wat leuk dat je juf bent, ik ook! 

Even een vraagje,
Morgen is 14 dagen na eisprong, dit weet ik zeker ivm echo's in het ziekenhuis.
Nu was mijn vorige cyclus zo dat ik 12dagen na positieve ovulatie test ongesteld werd. Dus ga ik uit van 13dagen na eisprong omdat je eisprong iets later is... 
Is tussen je ovulatie en je menstruatie altijd het zelfde aantal dagen?
Ik heb nog niet getest, ik durf niet. Ben veel te bang voor weeeer een negatieve test! ?

Lissrose wat spannend en tegenstrijdig zeg. Ik zie wel een streepje op die test. Ben benieuwd of het misschien toch nog positief word...
Iloverituals, voorzichtig gefeliciteerd, ik zie toch echt een streepje! Hoop het voor je. 
Grappig van het kind in je klas. Ik ben ook juf en toevallig ging vorige week het dagelijks dictee alle woorden over iets met baby's. Dus toen zei 1 van de kinderen ook 'oh wat leuk juf krijg je een baby?' Moest er wel om lachen;) 

@iloverituals en @lissrose hopelijk zijn jullie testen morgen wat donkerder! ?
Ik heb dus eergisteren en gisteren een positieve ovulatietest gehad en vandaag was hij weer negatief. Maar direct sinds vandaag alweer gevoelige borsten. Ik heb dit tot nu toe bijna alle rondes gehad dat op de dag van eisprong of max. een paar dagen daarna al vervelende ongesteldheid klachten beginnen. Hebben meer hier last van?
Succes iedereen met wachten en hopelijk komt er nog wat goed nieuws voorbij deze dagen ?

Terug
Bovenaan