NOD November 2019

Hee dames,Begin van de middag ook ongesteld geworden. Zeker weten dat het deze ronde pech is dus. Maar gelukkig wel meteen ongesteld, zodat het telle weer kan beginnen.Nu 2x eeb cyclus van 27 dagen gehad, dus ga ervan uit dat dat zo blijft. Volgende NOD is 3 december, dus ik ga door naar de volgende maand.Ik lees wel nog met jullie mee, en wie weet tot in de groep van december. Heel veel geluk!Groetjes MichM

Hoi allemaal vandaag mijn nod vanochtend getest maar negatief waarschijnlijk was die bloeding toch mijn ongi maar was zo weinig dat ik hoopte dat het niet zo was maar  helaas 
Morgen afspraak met de huisarts omdat ik steeds zo moe ben laat  ik bloedprikken dan maar even vragen hoe dat kan want heb al.een paar maanden steeds weinig bloedverlies maar ook niet zwanger 
Maar voor de meiden die wel positief getest hebben gefeliciteerd geniet van het zwanger zijn en voor de meiden die negatief nieuws hebben zie ik ik de volgende ronde hopelijk weer 

Hehe ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik ook een naam kan invoeren. Praat toch wat gemakkelijker hier op het forum haha. 
Hier beginnen er nu toch wat steekjes op te treden. Dus denk dat ik toch ongesteld ga worden binnenkort... 
Maandag was mijn NOD en normaal heb ik een dag of 2 dagen daarvoor heel iets bruin bloedverlies. Nu dus ook niet. Maargoed ook geen innestelingsbloeding dus en ook na de verwachte ovulatie seks gehad. Dus de kans lijkt minimaal. Als ik morgen nog niet ongesteld ben haal ik toch maar een test denk ik. Al draait dat vast weer uit op teleurstelling. 

Door naar ronde 14 voor mij. Ik was een paar dagen overtijd, maar het signaal stond al een tijdje op rood.dus kwam het niet als verrassing. Lichamelijke signalen hebben vrijwel altijd zowel een negatieve als positieve betekenis. Ik ga dus af op mijn temperatuur!

Terug
Bovenaan