NOD November 2019

Ik lees ook al de tijdje mee op het forum. En het lijkt mij ook erg leuk om mee te praten. Wij zijn nu met ronde 5 bezig. Vandaag 6 NOV als het goed is mijn NOD. Laatste 2 cyclussen zijn 33 dagen. De afgelopen 2 keer op dag 34 mijn regels gekregen. Hopelijk komt die niet. Tot nu toe is die niet te bekennen, zal het dan toch... wel wat klachten gehad die ik in eerdere rondes nog niet heb gehad. Op een avond erge steken in buik, deed erg pijn, dit was maar heel even (3 min) daarna geen last meer gehad ervan. Volgens berekeningen op internet had ik toen vermoedelijk mijn innesteling , daarna soms iets misselijk en steken in me borst soms. hoop het zooo. Ik ga pas vrijdag testen want dan is mijn vriend ook vrij en ben ik hopelijk officieel 2 dagen 'over tijd'. Liefste test ik nu al maar ben ook bang voor de teleurstelling. Zijn nog niet lang bezig maar is toch elke keer een teleurstelling. Fijn om hier met anderen over te kunnen praten.  Hoop voor de rest ook snel op een positieve test.      

Sinds vanmorgen flinke buikpijn en al twee keer met afvegen een heel klein beetje roze afscheiding (vanmorgen wel gevreeën).
Ik hoor zaterdag ongesteld te worden (of juist niet) maar vraag mij nu af of ondanks alle "tekenen" van zwangerschap ik toch ongesteld ga worden......

Goedemorgen dames,
toch maar weer even een berichtje probeerde er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat lukt niet echt. 

wat jammer voor de gene die al ongesteld zijn geworden.
en iloverituals gefeliciteerd hele mooie test! 

ik ben ondertussen 1/2 voor de NOD en al meerdere testen verder super stom natuurlijk en alles negatief.... toch voel ik mij anders dan anders Maarja dat zal wel tussen mijn oren zitten.
ben al een paar keer misselijk geweest. Heb een zwaar gevoel in mijn onderbuik onwijs last van lucht in mijn buik en af en toe steekjes, borsten zijn gevoelig maar niet pijnlijk! Wat denken jullie? Zwanger of moet ik gewoon ongesteld worden! Wil het zooooo graag weten! Super irritant dat wachten! 

wie heeft er nog meer de NOD morgen of zaterdag? En voel je ook zoveel? 

fijne dag! 

Ik zit nu op dag 4 na NOD en nog geen menstruatie te bekennen. Zojuist dus maar getest met de kruidvat 2 v 5 (had vanochtend om 7 uur al geplast super stom). Maar helaas negatief. Ik ga dus ook door naar de volgende ronde. Nu hopen dat het ook maar gauw doorzet dan. Ik ben anders nooit overtijd. 

Sorry meiden 
jullie zullen wel denken heb je haar weer met die stomme testen! 
Maar ik heb dus net weer een test gedaan en er kwam binnen 5 min weer een streepje. Wel heel vaag maar het streepje kwam er... ik had tegelijk een ovulatie test gedaan end is werd gelijk best donker ! Niet positief voor een ovulatie test maar als ik normaal een ovulatie test deed ver voor de vruchtbare periode werd die lang niet zo donker... ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu! 
Mij had volgens mijn testen op 21 okt een ovulatie met knal test. Vorige week wel 4 dagen bloed gehad maar niet veel.. ( sorry voor de info ) 1 tampon per dag. 
https://www.mupload.nl/img/oa3nmhzaf3d0.jpeg
Onderste is de ovulatie test en bovenste zwangerschapstest 

Ooh wat frustrerend uitjesfan! Anders ga je ff naar de HA bloedprikken dan weet je iniedergeval meer!
lissrose ik zie ook een heel licht streepje hoeveel dagen zit je na je NOD?

@lissrose ik zie op jouw test ook een licht streepje. Toch nog even 2 dagen geduld hebben en kijken of hij oploopt? 
Prikken bij de HA heeft denk ik weinig zin. Misschien is mijn cyclus wel wat ontregeld. Als je 4 dagen na NOD nog niet positief test met een test waar iedereen zo over te spreken is, verwacht ik niet dat ik zwanger ben. 
Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar!

Terug
Bovenaan