NOD November 2019

Gefeliciteerd Iloverituals, ik zie ook ene duidelijke streep hoor! Mogen er maar snel meer positieve testen volgen!

He dames, daar ben ik ook weer. Gefeliciteerd Iloverituals die ziet er inderdaad super positief uit! Jammer voor alle dames waarbij het niet raak was :( ik duim weer voor iedereen de volgende ronde!

Hier was mijn NOD afgelopen maandag. Tot nu toe geen spoor van het rode monster te bekennen. Afgelopen weekend hele gespannen borsten dus wist wel zeker dat ik ongesteld ging worden maandag. Maar tot nu toe niets en ook geen gespannend borsten meer... Dus geen menstruatie klachten maar ook geen zwangerschapssymptomen. 

Kan me alleen niet voorstellen dat het raak is. Afgelopen maanden telkens volgens het boekje rond de ovulatie seks gehad en telkens mis. Nu heb ik slaapproblemen dus deze maand slechts 1x 2 dagen na de ovulatie seks gehad. Zou toch raar zijn dat dat dan raak is? 
Denk dat door de slaapproblemen mijn cyclus op de hobbel is, dus ik wacht maar met testen. Bang voor teleurstelling. 

Hier vanmorgen tegen beter weten in nog een test gedaan... maar negatief... nog steeds maar 9 dpo... dus kan nog van alles zijn! Ik kan me gewoon niet inhouden om niet te testen pfff ??? irritant

Mooi streep hoor iloverituals! Gefeliciteerd!! 

Lissrose zo jammer ! Heb je een lange cyclus ?
Iloverituals van harte gefeliciteerd ! Al een hele mooie test.
Gebruiker spannend zeg ! Je weet maar nooit hé ! Misschien morgenvroeg toch eens testen ?
Ksas ik ken het ongeduldig zijn :-D die dagen op het wachtbankje verlopen zo traag.. 

Ik ben momenteel 1 dag over tijd. Nog steeds niets te bespeuren. Gisterenavond 2x roze veegjes na het plassen. Ik dacht eerst "oei nu gaat het doorzetten.. Maar blijkbaar toch nog niet. 
Eergisteren had ik wel plots hevige steken linksonder die uitstraalden naar de lies en ook steekjes in de vagina.. Maar daar vind je zo veel verschillende dingen over dat ik me daar niet op probeer te focussen. Gisteren kwamen die steekjes in de lies ook even terug. 
Momenteel ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. 
Test van gisteren was helaas negatief.

Gefeliciteerd iloverituals! Wat leuk zeg. Het is je gegund. Geniet er van en veel gezondheid gewenst. 
Helaas voor de andere meiden! Maar geef niet op. Hopelijk is het snel raak voor jullie. 
En Liefje, spannend zeg, zo in het onwetende zijn. Maar je moet maar zo denken niet ongesteld worden is goed en wie weet is je test over een paar dagen dan wel zichtbaar. En anders hoop ik dat je ongesteldheid snel doorzet als het niet raak is. 

Terug
Bovenaan