Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerste zit moet zijn als ik trouwens zit te tellen zit ik al op 13dpo!!! Pff dat is nog een kwaaltje ik ben super vaag bezig.
maar al mijn kwaaltjes kan ik ook ergens anders aan linken dus daar schiet ik ook niks mee op!
Thanks Suzen!
Ja het wachten gaat weer beginnen 2 december pas mn eerste echo.
Succes snoetje, hoop dat er een positieve test uit komt! Het is ook allemaal te linken altijd als je het heel graag wilt.
Hoi uiltjesfan
Bedankt voor je info
Volgens mij controleren ze dat allemaal zag iets dat ze testen op foliumzuur en nog wat van die moeilijke namen en ze weten onze kinderwens heb 5 buisjes afgetapt dus een heel uitgebreid onderzoek maar ben wel benieuwd wat er uitkomt ?
Laura Berghoef Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten en uitkijken naar je eerste echo! Ik kon je niet in de lijst vinden maar hoeveelste ronde was dit voor jou? En is dit je eerste kindje of heb je al een kindje/kinderen?
Carolinerkj Je hebt niet de gehele lijst gekopieerd want er ontbreken namen. Ook ik sta niet meer in jouw lijst. Volgens mij staat de juiste lijst 3 pagina's terug ongeveer.