NOD November 2019

Dames, ik ga jullie verlaten deze maand mijn menstruatie is vanmorgen in 1x door gebroken dus helaas. Volgende maan doe ik even rustig aan en dan december willen we er pas weer voor gaan. Iedereen heel veel succes en ik lees af en toe wel mee.
@ liefje wat een narigheid zeg! Volgens mij komt het uit eindelijk wel helemaal goed bij je, sprak van de week iemand je had een halve baarmoeder en gewoon 3 gezonde kinderen.

succes allemaal! 

@pimpeloentje vorige maand voor het eerst een ovulatietest gebruikt ( die van het kruidvat ). Die test gebruikt totdat de test positief was. Toen kwam het denk ik wel overeen ( veel slijm en twee dagen later een steek )
mmm ik weet echt niet wat ik nu moet denken... 

@liefje wat een vervelend nieuws om te horen zeg! Hopelijk geven ze je snel meer duidelijkheid en laten ze weten hoe ze je kunnen helpen. Ik duim voor je dat het de volgende keer raak is !

Ik, degene die als hardste riep dat ik wachtte net testen tot mijn nod heb zojuist toch een test gedaan (mijn nod is morgen). Ik werd zo gek van mijzelf, alles wat ik voelde en droomde. Werd vannacht zwetend wakker met het gevoel, ik moet het weten. Maar negatief......?

Ah wat jammer Anne Anne, herkenbaar ook. Mijn NOD is maandag en ik heb ook al wel echt testdrang. Zelf heb ik het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde, begin namelijk weer de bekende menstruatie pijn te krijgen ? maar als je dan leest dat dat bij sommige mensen wel het begin is van de zwangerschap, dan hou je toch stiekem een beetje hoop ?

Gebruiker10182947 wow wat bizar! Ik gebruik die van action, er zou toch echt geen verschil in moeten zitten... Misschien volgende ronde nog eens testen en kijken of ze overeen komen? Het zou kunnen dat er een kapotte/foute test zat in 1 van de 2 verpakkingen? 

Nu 3 dagen over tijd als ik mijn langste cyclus aan houd. Net test gedaan hardstikke negatief... wel action testen moet geen verschil maken met duurdere testen? Hopelijk word ik snel ongesteld of heb ik misschien toch nog iets te vroeg getest dat mijn cyclus deze keer langer is dan 35 dagen. 

Terug
Bovenaan