NOD November 2019

Nieuwe NOD voor mij. Ik dacht 10 nov maar ben op 4 nov al ongesteld geworden. Nieuwe NOD ligt dus rond 30 nov/1 dec. Ik blijf mee lezen en mocht het toch december worden (door late ovulatie) dan laat ik het weten. 

Ik heb gister voor het eerst een positieve ovulatietest gehad. Mijn NOD is dan 27 November zoals verwacht. Gister gezellig gehad, maar vandaag op dag van ovulatie lukt niet ivm werk. Is dat erg denken jullie? 

Suzen Nee hoor, juist goed dat jullie het gister al hebben gedaan. Zaadcellen blijven een aantal dagen leven in een vrouw. Dus het hoeft dan zeker niet iedere dag, gaat alleen van de kwaliteit af. :)

@daniie XX; nee, die mag ik niet meer gebruiken van het ziekenhuis. Ze zeiden: Als je positief test dan betekend het nog niet dat je een eisprong hebt. Als je negatief test dan betekend het nog niet dat je geen eisprong hebt gehad. Dus vandaar.
Ik moet elke 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis om te kijken of er eitjes aanwezig zijn en of ze groeien. 

Spannend allemaal zeg. Hoop nog meer positieve testen te zien! 
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Maar omdat eerste ronde is na de pil wil ik nog niet testen. Ook omdat ik nu gewoon werk en niet een test wil doen en dan direct door moet naar werk, wat de uitslag ook is... Als zaterdag nog niet is dan ga ik testen. Beroerde is alleen dat me man vroege dienst heeft en ik de test pas wil doen als hij erbij is. Dus dat wordt zaterdagmiddag als ik nog niet ongesteld dan ben. Dus of dan ochtend urine opvangen en dat 's middags testen of dan gewoon 's middags testen en als het niet duidelijk is zondag heel vroeg...
Wat zouden jullie doen? Haha als ik zo lees denk ik dat veel van jullie ook al getest hadden ;)

Meiden, ik zit momenteel op dag 14 van de cyclus en heb sinds zondag (dag 10) regelmatig tussentijdse bloedingen.. Ik ben in juni gestopt met de nuvaring, mijn cyclus was sindsdien heel regelmatig. Alleen afgelopen keer ben ik een week overtijd geweest en nu dus telkens die bloedingen.. Zou het komen door het 'ontpillen' van de nuvaring? Al is mij wel verteld dat de nuvaring erg weinig hormonen afgeven.. 

Terug
Bovenaan