NOD November 2019

Even geleden voor mij. Wel meegelezen! Super gefeliciteerd voor de dames met een positieve test :)!
Mijn NOD is zaterdag als ik uitga van mijn "normale" cyclus van 28 dagen. Vorige maand was het ineens 26 dagen. Ik zit nu op 8 DPO en 14 DPO zal dan dus zondag zijn. Waar zouden jullie vanuit gaan qua NOD? Ik heb meestal wel een iets kortere lf. Meestal eisprong op dag 15/16/17 en wel gewoon ongesteld op dag 29 zeg maar.  
Het liefst wil ik ook gewoon wachten met testen tot zaterdag. Maar die testdrang is zo vervelend! Je wil gewoon duidelijkheid terwijl dat nog niet kan haha!

Oh Lissrose wat stom zeg! Belachelijk dat dan bij iedereen eigenlijk een licht streepje komt. 
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden. Sinds eind van de middag wat menstruatieachtige steken. We zullen zien...

Na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Ga deze ronde weer met ovulatietesten werken zodat ik toch weet wanneer mn eisprong is. Hopelijk wordt mn cyclus niet steeds langer. Ga verder wel proberen om er minder mee bezig te zijn, hopelijk helpt dat. Succes nog iedereen en gefeliciteerd voor degene met een positieve test! XXX

Al 6 dagen overtijd maar nog steeds een negatieve test! 
Ik weet zeker dat op 23oktober mijn eisprong is geweest dus ik vind het een raadsel!
Vanmiddag naar het ziekenhuis voor bloeduitslag bij de gynaecoloog dus daar maar even vragen. Misschien maar even bloed gaan prikken! 
Iemand ervaring met zolang overtijd en negatieve uitslag? 

^Ik werd helaas afgelopen ronde 3 weken na mijn eisprong ongesteld.. het kan blijkbaar dus. Ook in die tijd dus telkens negatief getest. Maar misschien ben je wel zwanger. Je kunt inderdaad even bloed prikken. 

Ik sluit mij hier ook weer aan na 2 bbz waarvan mijn rechter eileider in oktober verwijderd is. Ik heb eergisteren mijn eerste eisprong (heel pijnlijk) gevoeld dus ik zit ook weer op het wachtbankje. Heel bang en onzeker. Het is de laatste keer dat we proberen. Als het terug een bbz is dan stoppen we ermee.
succes alvast iedereen!
mijn nod is normaal rond 24/11

xxx

Ik kon het niet laten, zonet een early test gedaan, en volgens mij zie ik gewoon een heel licht tweede streepje. Zien jullie dit ook? https://ibb.co/VH0DrHP

Terug
Bovenaan