NOD November 2019

@Danie XX: ik ben vier maanden geleden ook gestopt met de Nuvaring. Ik heb geen ervaring met tussentijdse bloedingen... Enkel wat onregelmatig maar verder niets. 
Verder goedenavond allemaal! Ik lees al vier maanden mee, maar vertel nooit weinig het forum zelf :) Dikke dikke proficiat aan alle toekomstige mama's!!!
Mijn NOD is vermoedelijk woensdag 21 november.
Groetjes!

Mijn wachtweken zijn weer begonnen. Pffff zo ongeduldig al?. Hoop op mijn verwachte NOD, 27 November, the kunnen testen. Ben nu steeds eerder dan verwacht ongesteld. Spannend weer! Heb goeie hoop. Maar goed, dat heeft iedereen elke ronde natuurlijk ? Ik kijk er gewoon zo naar uit ?

Eindelijk een positieve ovulatietest vandaag (ipv dinsdag). Mijn NOD zal dus verplaatsen van 26 naar 28 november (lf van 13 dagen na een positieve ovulatietest).. we doen t netjes om de dag, maargoed dat deden we de afgelopen maanden ook dus we gaan het zien de 28ste. 
Succes voor alle dames op t wachtbankje!

Ja, ik hoop dat er nog verandering in komt! Had per ongeluk dubbel zoveel testen gekocht, dus er kon wel eentje af ;) Zondag test ik opnieuw denk ik! Ik denk dat wij ongeveer gelijk lopen als je 9 DPO zit. Wanneer ga jij testen?

Terug
Bovenaan