NOD November 2019

Bedankt voor je reactie! Dan beeld ik het me toch al niet in ? Ik test morgenvroeg nog eens want ik heb toch nog heel wat testen liggen. Dan zit ik 4 dagen voor NOD :)

Woetwoet zou niet te blij worden want is nog wel iets van 35% dat mis mis gaat als je voor nod test. Dat was bij mij helaas zo. Bedoel het niet raar hoor maar iedereen zei toen bij mij ja streep is streep enzo. Dus was wel blij en werd toen 2 dagen na mijn nod ongesteld. Hoop voor jou dat de streep elke dag mooi gaat oplopen. 

Robsa gefeliciteerd! Bij jou was er ook een streep voor nod. Mooi dat het dus ook wel goed kan gaan.  Super fijn voor je!  

Ik zit nu 3 - 5 dagen voor nod. Heb 14 of 16 dagen na ovulatie vaak menstruatie. Maar ik durf niet te testen.. dom he. Ik wacht tot 16 dagen na ovulatie maar denk dat ik dan al ongesteld ben. Heb namelijk geen kwaaltjes ofzo. Alleen wat buikpijn maar ik heb wat obstipatie laatste tijd hahahah dus komt daar van denk ik. Merk dat ik deze ronde wel spannend vind. Ik wordt wat ongeduldiger ook al weet ik dat het nog veel langer kan duren voordat ik zwanger zal zijn. Maar zijn nu bijna halfjaar bezig en had van te voren als ik heel eerlijk ben niet gedacht dat langer als 4 maand ofzo zou duren. Ja dom he. Maar wachten rustig af tot volgende week. Blij om hier soms even wat te kunnen schrijven. 

Bedankt! Ja, ik probeer realistisch te zijn want ik weet dat ik wat snel getest heb maar kon het niet laten.. Tot nu toe 3x getest en de streep wordt telkens duidelijker :)
KKKK, ik denk dat het nog alle kanten uitkan voor je. Ik lees dat er dames veel kwaaltjes hebben en sommige geen.. Begrijp wel dat je nog even wacht met testen als je al een nare ervaring hebt gehad.. Ik hoop alleszins met je mee :)

Terug
Bovenaan