NOD November 2019

Lissrose, ik heb er nog 1 liggen idd. Wil die morgenochtend dan gaan doen. Of misschien pas overmorgen, maar denk niet dat ik het geduld kan opbrengen daarvoor. Snap helemaal niks van mijn lijf op dit moment. 

@suzen oh echt ! Heel vaag allemaal. Ik had de test nu gelijk overgedaan. Als die ook een streep geeft dan is het gewoon dat je zwanger bent. Bij mij was het ook niet binnen de afleestijd! Hoeveel dagen voor je nod zit je nu? En je temp is hoog.. als je ongesteld bent gaat die pas om laag toch 

Dat jullie het streepje ook zien geeft mij goede hoop! :)
@Suzen, woensdag is mijn streven, zou ook kunnen dat ik echt niet kan wachten haha!
En ik hoop voor jou dat het ook een positief streepje is! Als je dat bij je andere testen nooit gehad hebt, zou het gek zijn als het nu wel een indroogstreep zou zijn. Ik heb zelf geen ervaring met action testen. Fingers crossed!

Lissrose, heb geen ochtend urine meer. En hoop ook echt dat het gewoon positief is. M'n temperatuur is iig nog positief. Het is nu 3 dagen voor NOD, beetje vroeg ook. Maar door het bloedverlies, wel oud en bruin, denk ik het ook weer niet. Is ook iets meer dan gister. Ik laat het jullie morgen ochtend weten. Ga echt 5 minuten lang staren naar die test om te zien of het binnen de tijd gebeurt. En hoop echt dat het bloeden stopt..

Wat spannend Suzen! Je ziet het streepje best duidelijk, en als je dit eerder niet had... Ik hoop zo voor je dat je niet ongesteld wordt!
En gebruiker, die van jou zie ik ook hoor!
Beide voorzichtig gefeliciteerd! Super spannend!

Hier ook een vaag verhaal! 
Vandaag temp om hoog gegaan.. maar nergens een positieve ovulatie test te zien.. test 2 keer per dag.. 

wat zien jullie ? 
https://www.mupload.nl/img/jyhr5dq8p43.jpeg
Sinds gisteren misselijk en weinig eetlust

[quote quote=10268030]Lissrose, heb geen ochtend urine meer. En hoop ook echt dat het gewoon positief is. M’n temperatuur is iig nog positief. Het is nu 3 dagen voor NOD, beetje vroeg ook. Maar door het bloedverlies, wel oud en bruin, denk ik het ook weer niet. Is ook iets meer dan gister. Ik laat het jullie morgen ochtend weten. Ga echt 5 minuten lang staren naar die test om te zien of het binnen de tijd gebeurt. En hoop echt dat het bloeden stopt..[/quote]
Hai suzen, ik zie ook een streep hoor en action kent geen vals positief. Het streepje reageert pas bij aanwezigheid van hcg hormoon. Je bent dus gewoon zwanger ?
in een ander topic las ik dat je in de vruchtbare week elke dag heb gedaan, maar is dat dan vanaf je positieve ovulatietest of de dagen daarvoor al?

Terug
Bovenaan