NOD November 2019

Fleurbo, nee nog niet doorgezet. Maar dat duurt vaak bij mij wel n dag of 2. Ga afwachten of het vandaag erger wordt en dan zal het maandag of dinsdag wel doorzetten. Ik zie ook net dat mijn verwachte NOD woensdag is, en niet dinsdag.. Denk niet dat het een innesteling is, al blijf ik natuurlijk wel een sprankje hoop houden.. Ik temperatuur ook, en hij is ook nog steeds niet gezakt. Dus afwachten is het enige wat kan. Hoe gaat het bij jou? 

@Fleurbo dat met die testen heb ik dus ook. Vreselijk.

Ik ben 5 dagen over tijd maar die testen zijn wit of zo vaag dat ik het me in beeld. Zelfs met extra licht erbij. Maar nog steeds wachten. Wel heb ik sinds gisteren een weeïg misselijk gevoel smorgens. 

Goedemorgen dames,
Ik ben tot nu toe een stille lezer geweest. Ik zit nu in ronde 6 voor een tweede kindje. Mijn ovulatie ligt meestal rond dag 18 en ik heb een korte luteale fase. Meestal een cyclus van 28/29 dagen. Deze ronde op dag 28 wat roze afscheiding (dat was gister). Tot nu geen menstruatie. Vanmorgen een test gedaan en of ik zie heel heel licht een 2e streepje verticaal staan of ik beeld het mij in..
Zien jullie iets?
Ik wil nu wachten tot woensdag met opnieuw testen
ozspf0ybl.jpg

Goedemorgen dames,
Ik ben tot nu toe een stille lezer geweest. Ik zit nu in ronde 6 voor een tweede kindje. Mijn ovulatie ligt meestal rond dag 18 en ik heb een korte luteale fase. Meestal een cyclus van 28/29 dagen. Deze ronde op dag 28 wat roze afscheiding (dat was gister). Tot nu geen menstruatie. Vanmorgen een test gedaan en of ik zie heel heel licht een 2e streepje verticaal staan of ik beeld het mij in..
Zien jullie iets?
Ik wil nu wachten tot woensdag met opnieuw testen
ozspf0ybl.jpg

Gebruiker, ik zie ook heel licht het 2e streepje! Wat spannend zeg! Hoop voor je dat het snel duidelijk wordt. Wat knap dat je tot woensdag wil wachten! Ik wens je veel succes toe!
Ik had dus vanmorgen getest, super wit en negatief. Maar kijk nu net nog eens naar de test, meer dan 5 minuten erna, wel 2 uur erna. Maar zie nu wel heel licht een streepje! Kan dit!? Of bestaan indroogstreepjes ook hierbij? Want hij was echt spierwit binnen de tijd. Maar nu zie ik iets. Heb dat bij mijn vorige testen nooit gehad na de tijd van testen. En dat waren de zelfde testen. Het zijn action tests. 
https://imgshare.io/image/20191124-100711.Y4Bmq

@gebruiker, ik zie het ook hoor !!!    @suzen. Ik heb er daarvan al heeeeel veel gedaan maar nooooit zo een streepje gehad. Ik maakte hem ook wel eens open. Dan zie je het beter. 
Heb je er nog 1 ? 
Bij mijn vorige zwangerschap was die ook na de tijd licht positief. Maar niet met dat donkere lijntje er door.. 

Lissrose, ik ga hem proberen open te maken. Maar kan hem idd gewoon met het blote oog nu zien. Maar omdat het pas na de 5 minuten verschenen is vind ik het zo raar. En ik heb nog steeds wat bloedverlies. Iets meer dan gister. En wel een hoge temperatuur. Zo tegenstrijdig allemaal! Bah, wordt er gek van!

Terug
Bovenaan