NOD November 2019

Blew vervelend fleur bo... Maaaaaarrrrrr ik teste pas positief een week NA nod...
Dus ja zolang er geen bloed te zien is toch een beetje hoop..
Ik nu 4 dagen voor nod met langste cyclus van 35 dagen .. Morgen dus 31 dagen dat is wat ik normaal heb. Wel zeurend gevoel in mn onderbuik pfff ik weet het niet.. Hebben deze maand wel goed benut.

Toitoi dames

Fleurbo, bij mij start het altijd licht met wat oud bruin bloed en na een dag of 2 is het echt goed doorgebroken normaal. Het is ook super weinig dat ik niet eens een tampon nodig heb, kwam er alleen achter tijdens het douchen toen ik ff checkte welke kleur m'n afscheiding had (sorry for details). Maar het is nog steeds. Ik heb besloten morgen een test te doen sochtends! En dan te kijken wat er verder gebeurt. Mocht die negatief zijn dan wacht ik gewoon of het erger wordt of stopt. Ben vandaag ook extreem moe voor mijn doen, viel op de bank in slaap en dat heb ik nooit. En was 2x misselijk. Maar ben bang dat mijn lijf spelletjes speelt. Ik hoop voor je dat die morgen iets duidelijker te zien is bij jou. Zou super zijn! Hoorde vandaag van een collega dat ze niet wist dat ze 3 maanden zwanger was. 1x de pil vergeten... Pfff ?. 
Maar mocht het niet raak zijn hebben we voor de volgende ronde conceive plus glijmiddel aangeschaft. Wie weet helpt dat ?
Idk, lijkt me ook lastig dat je een week lang niet ongesteld wordt en ook nog niet positief test! Hoop voor je dat het lange wachten beloond wordt voor je en je straks ook positief mag testen!

Ooh zo spannend!!! Gister en vrijdag action test gedaan & daarop was een lichte streep te zien! Zwanger dus!!! Maar gister ook clear blue gedaan en die gaf niet zwanger aan ??‍♀️ we wachten rustig af.. tot nu toe nog niet ongesteld. Dan heel weinig hcg wss nog in mn lichaam.

Mamvane, gefeliciteerd! Wouw!
Ik heb zojuist een vroege test gedaan, was witter dan wit. ? Nu dus wachten tot mijn ongesteldheid echt doorbreekt en dan begint het wachten weer van voor af aan. Brrr, so frustrerend! Ik weet dat er meiden zijn die veel langer bezig zijn, maar had voor ik ging proberen, gewoon geen idee dat zo iets niet zo snel gaat soms. Ik bedoel, je hebt toch vaak onbeschermde seks. Ik vind het raar dat je dan nog niet zwanger bent. Maar dat zal het dus niet zijn. 

Terug
Bovenaan