NOD November 2019

LissRose: Volgens mij heb jij dezelfde testen net als mij. Bij mij zijn ze als ze zo donker als bij jou zijn net als je laatste dag. Meestal positief. Ik test dan ook vaak nog altijd met een CB test en deze geeft dan meestal een smiley aan. Denk dus dat je tegen je LH piek aan zit of hem vandaag hebt. De komende 3 dagen dus flink klussen dan zit je zeker goed. Succes!

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test! Dat is leuk nieuws zo voor de feestdagen. Geniet er van!!

Jammer fleur bo.. Frustrerend he. Liever dat je dan maar optijd ongesteld bent, dan ben je van t gedoe af..

Hè meiden, wat balen. Niet het nieuws waar ik voor jullie op gehoopt had.
Net getest, en echt spierwit! Dus ik denk dat indroogstreepjes misschien wel bestaan. Of heel af en toe voorkomen. Als ik die test nu nog bekijk lijkt hij ook wel lichter te zijn geworden. En m'n nieuwe test is spierwit. Temperatuur is 0.1 gezakt, niet spectaculair ofzo maar toch. En bloeden wordt alleen maar meer. Ook rood bloed. Dus geen idee wat het was, maar zwanger ben ik iig niet. ?
Ik maak me nu alleen een beetje zorgen over dat ik zo snel ongesteld wordt na m'n positieve ovulatietest. 11 dagen na m'n positieve test begint dit al. En je eisprong is pas een dag na je positieve test, dus dan zitten er maar 10 dagen tussen. Is dit niet te kort?

[quote quote=10268219]Hè meiden, wat balen. Niet het nieuws waar ik voor jullie op gehoopt had. Net getest, en echt spierwit! Dus ik denk dat indroogstreepjes misschien wel bestaan. Of heel af en toe voorkomen. Als ik die test nu nog bekijk lijkt hij ook wel lichter te zijn geworden. En m’n nieuwe test is spierwit. Temperatuur is 0.1 gezakt, niet spectaculair ofzo maar toch. En bloeden wordt alleen maar meer. Ook rood bloed. Dus geen idee wat het was, maar zwanger ben ik iig niet. Ik maak me nu alleen een beetje zorgen over dat ik zo snel ongesteld wordt na m’n positieve ovulatietest. 11 dagen na m’n positieve test begint dit al. En je eisprong is pas een dag na je positieve test, dus dan zitten er maar 10 dagen tussen. Is dit niet te kort?[/quote]
Ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad. Een streep reageert alleen op hcg. Dat verklaart ook meteen dat je nu al bloedverlies hebt... 

Ik wordt er niet goed van. Deze test heeft nu toch ook weer een indroogstreepje! Maar ik bloed ondertussen wel zodanig dat ik een tampon nodig heb ?. En het is ook niet meer alleen oud bloed. Pffff super irritant dit. Ik ga morgen niet weer testen en nu gewoon afwachten wat er met dat bloeden gebeurt. Allemaal vragen spoken er nu door mijn hoofd. Ik ga vandaag lekker de kerstboom opzetten en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn. 

Terug
Bovenaan