NOD November 2019

Rojo, dat zou kunnen. Van mij mag het dan nu ook echt keihard doorbreken zodat ik de volgende ronde in kan. 
Fleurbo, ik hoop het ook. Zou super leuk zijn zo voor de kerst! Ik snap dat je verdrietig bent als het gebeurt maar onwetend zijn is misschien nog wel vervelender. We moeten gewoon volhouden en er in geloven dat het echt wel gaat gebeuren!

Hey Suzen, ik volg Rojo hierin een beetje. De testen zouden echt geen roze streep mogen geven zonder HCG dus kan om een vroeg miskraam gaan.. 
Ik kocht Sensitest op bol! 6testen voor 12 euro ofzo. Geven voor zover ik weet geen vals positief en zag op 9 DPO al een heel licht streepje.. Misschien kan je die eens testen? 

@ fleurbo ohneeeeee die geven valse streepjes ! heb ze zelfs gebeld er over. echt slecht !!! ik had daar namelijk ook streepjes... heb je er een foto van? 

ohnee suzen wat kut zeg.. 
maar nog steeds vaag dat er een streepje komt. ik heb dat daarmee echt nog nooit gehad.. en als je een andere vroege test doet? 

Ja, ik denk ook een vroege miskraam dan.. Maar heb even gekeken in m'n app. Afgelopen 3 maanden ook al na 10 dagen na de eisprong ging ik bloeden..ik denk dat ik de huisarts hier even over ga bellen want het zit me toch niet lekker. En ik heb nu geen andere testen in huis. Heb nog 2 action liggen. Maar als die op zijn stap ik even over op de Kruidvat denk ik. Bedankt voor jullie reacties. Is toch fijn om met iemand te delen, kan je het wat makkelijker van je af zetten. Mijn man is ook teleurgesteld erom. 

@ fleurbo waarschijnlijk een heel dun donkerder streepje.. zo was het bij mij. een vriendin van me had hem ook gedaan en die was sowieso niet zwanger. en ook daar kwam het streepje ! 

LissRose: Ja klopt die heb ik ook haha.. zijn nu op en ga nu met die van sensitest verder. Hmm wanneer heb je voor het laatst geklust?? 
Ik heb nog nooit iets met tempen gedaan ben ik vandaag mee begonnen dus heb geen idee wat dat inhoud? 

Terug
Bovenaan