NOD November 2019

@lv de laatste keer was donderdag... je moet elke ochtend als je nog in bed ligt tempen de
zelfde tijd.. hoooo ik snap er niks van... Mn testjes zijn gewoon al dagen het zelfde. Vorige cyclus had ik vandaag Mn ei.. cyclus van 38 dagen.. zit nu op dag 27 
@fleurbo oh dat is wel gek! Plaats is een foto als je thuis bent. Ben wel benieuwd hoe ze er bij jou uitzien

Hey meiden, zaterdag is mijn NOD en rond mijn ovulatie (voor ons doen) veel geklust. Heb alleen totaaaal niet het gevoel dat ik zwanger ben en ben nu eerder aan het wachten op mijn menstruatie dan op een positieve test. Al hoop ik natuurlijk het tweede ;). Ik gebruik nu na mijn eisprong tot menstruatie altijd van die foliumzuur pillen maar omdat ik er zo weinig vertrouwen in heb, ben ik ze al een paar dagen vergeten haha. Nu mezelf toch maar gedwongen om elke dag een pil te nemen. Herkennen jullie dit gevoel? 

Hallo allemaal, 
Wat veel zwangeren hier! Inmiddels zit ik in ronde 6 voor een tweede kindje en heb vrijdag mn NOD (zou eerst vandaag/morgen zijn maar mn ovulatietest was een aantal dagen later pas positief). Zit inmiddels op 9 dpo. Twijfel of ik vrijdag of zaterdag ga testen, maar zie t een beetje somber in gezien de afgelopen maanden en mn (normaal) super regelmatige cyclus. Anyway, we gaan t wel zien.. 
Succes allemaal met afwachten! 

Oh Ja, ps. Je moet foliumzuur inderdaad elke dag slikken, vanaf een maand voordat je zwanger zou willen raken.. 

Wat rot mystery dat je overtijd bent en ook nog niet positief test. Weet je zeker dat je eisprong toen is geweest? Want dat zou kunnen verklaren waarom je nog niet positief test of ongesteld wordt, als die misschien later is geweest dan verwacht. 

Terug
Bovenaan