NOD November 2019

Helaas, een omowitte test, ga er vanuit dat t vandaag doorbreekt en ik me dus mag melden bij december. Succes voor degenen die nog in spanning zitten! 

Hoi meiden, vanmorgen getest en hij loopt op! Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet zwanger voel en geen kwaaltjes heb en het gewoon super spannend blijf vinden. Ik denk dat ik nu langzaam aan het idee moet wennen dat ik echt zwanger ben! Ik hoop ook heel erg dat het bloeden ook gauw stopt, dat zal me veel rust geven. Ik wens alle andere meiden echt heel veel succes en ik hoop dat jullie ook gauw zwanger mogen zijn!!

Dat zijn zeker positieve testen hoor Suzen! Gefeliciteerd! En je hoeft niet perse kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn :) Die komen misschien nog! 

De lichte bloeding zou me ook wat zorgen baren maar ik lees hier zo vaak over innestelingsbloeding (en zelfs hele zware). 

Ik zou afspraak vragen bij de huisdokter en je HCG en progesteron laten testen en binnen een weekje opnieuw. Dan kan je mooi zien of de waarden gestegen zijn :)

Hier vanmorgen weer het zelfde... zou het gewoon nog te vroeg zijn.. weer 2 testjes gedaan 1 met urine en 1 met water. Met urine komt dit streepje en met water komt niks.. 
https://www.mupload.nl/img/et3tfeq.jpeg

Kan vanavond pas andere testen kopen

@woetwoet ik weet het niet.. onregelmatige cyclus. Had 19 en 22 nov een donkere ovulatie test.. net action test gedaan die was negatief. Dus of het zijn kut testen of ik ben nog heeeel vroeg

Terug
Bovenaan