NOD November 2019

Wil kindje, wat super fijn! Gefeliciteerd!
Maja, ik heb dus wel 5 dagen licht bloedverlies gehad. Ook bruik en beetje slijmerig en sliertig met af en toe iets roders er tussen. Niet veel en gister weet ik het bijvoorbeeld alleen doordat ik expres een tampon in had gedaan om het te kunnen zien. 
Hier een foto van mijn testen. 24e en 25e was voor NOD. Werd ook pas na de 5 minuten positief. 26 vergeten te testen. 27e al weer wat positiever, en zou op de 1e dag van m'n menstruatie zijn. Vanmorgen met een Kruidvat test gedaan want de action waren op. Moest wel snachts om 2 uur naar de wc, dus had iets minder geconcentreerde plas. Maar dat die minder donker is maakt me erg onzeker. Morgenochtend gauw weer met een action test testen om te zien of die oploopt. Mijn temperatuur is overigens nog hoog en zelfs iets gestegen. Maar toch zit ik erg te piekeren. Heb verder ook geen kwaaltjes nog ofzo. Ik twijfel of ik vanavond al moet testen gewoon om te zien of het met de action test wel donkerder is. Of morgenochtend pas. Ik moet wel zeggen dat die action testen naarmate de tijd verstrijkt nog donkerder worden. 
https://imgshare.io/image/20191128-181600.hqpyt

Suzen GEFELICITEERD!  Je test van de 27ste is toch super duidelijk! Volgens mij word het niet heel veel anders haha
Bij mn vorige zwangerschap stopte ik met testen zodra ik een streepje zag, gewoon lekker een afspraak maken bij de verloskundige ;-)

Ow, IDK denk je echt!? ? Dat geeft me goede hoop. Ik ga maandag maar even de huisarts bellen want weet helemaal niet hoe dit in zijn werk gaat. Ga morgen nog testen gewoon om te zien of zie donkerder wordt en voor m'n gemoedsrust. En gooi er dit weekend nog een digitale tegenaan. Dan kan ik er niet meer omheen. Ik kan het eigenlijk nog niet geloven ???

Van harte Suzen en Wilkindje! 
Hier zit ik steeds tussen hoop en vrezen, sinds gisteren last van lage rugpijn, gevoelige borsten en krampen. Vreemd genoeg vandaag nog geen menstruatie, terwijl ik dit door de krampen wel verwacht had. Maar ik had 2 weken geleden op vrijdag een positieve ovulatietest dus mn NOD is vandaag of morgen. Ik ben super bang dat t weer niet gelukt is en die menstruatie symptomen lijken dat te bevestigen, maar dus geen bloed.. Vorige zwangerschap heb ik 1x getest en dat was 1 dag na NOD toentertijd.. vreselijk deze laatste dag(en)! 

Suzen, je huisarts zal het in je dossier zetten en je kan een verloskundige zoeken in je buurt die je aanspreekt :)
Als ik jou was zou ik morgen een verloskundige bellen , kan je de 1e echo inplannen... Kan soms wel even duren...

Ik voel me ook verward... Hoop zooooo dat ik morgen een positieve test heb en ongi niet doorzet... Na vanm dat ene roze veegje niks meer maar pfffffft

Terug
Bovenaan