NOD November 2019

Thanks meiden, wat een lieve en geruststellende berichten. Van mijn huisarts mocht ik eigenlijk pas volgende week een test doen omdat ik dus nog steeds bloed en het beide kanten op kan gaan. Ga morgen nog een testje wagen en als die weer iets positiever is ben ik gerust. Want, ik heb door die test van vanmorgen die lichter was als die van gister ben ik nog wat zenuwachtig. Ik verlies overigens ook nog steeds donker bruin bloed, niet veel maar toch. Zou liever hebben dat dat stopt want dat is niet echt normaal denk ik?. Maar komt hopelijk vast goed als die oploopt. Verder nog geen klachten en merk nog niks. 
Het was voor mij ronde 3, wel heel bewust. En ben al 2 jaar van het spiraaltje af, dus helemaal vrij van hormonen. Wat wij deze ronde anders hebben gedaan dan de vorige rondes (maar kan ook gewoon geluk zijn natuurlijk) is in mijn vruchtbare dagen elke dag seks ipv om de dag. Las ergens dat wanneer je man gewoon goed sperma heeft het niet nodig is om het om de dag te doen en je zelfs meer kans hebt door het dagelijks en bij eisprong zelfs 2x per dag te doen. 2x p dag hebben wij niet gedaan. Maar goed, het is heel tegenstrijdig alle informatie. En er is niet 1 waarheid. Verder nemen we beide elke dag een vitaminepil, Calciumtablet en 1 paranoot ? Las ergens dat dat super gezond is, vooral voor mannen. Verder eten we gezond en gevarieerd en verder niet echt iets speciaals.  

IDK Ik heb wel al met jou in een topic gezeten. Mijn eerste topic was augustus. Dus dat zou best kunnen haha. En niet voor ons tweede kindje, maar de eerste. 
Suzen Het bloeden is bij mij gestopt voor het avondeten. Voel wel soort van menstruatieachtige krampen en alsof ik vloei, dus dan ren ik naar de WC om te kijken maar er komt dan alleen doorzichtige, waterige afscheiding. Vandaag/morgen mijn NOD. Dus ik test morgenochtend sowieso. Vooral door deze onzekerheid. Dit is dus mijn 3e dag dat ik wat bruinige afscheiding had maar echt heel weinig. En inderdaad ook met wat slijm er tussen soms. Maar het is nu dus gestopt. Dus hopelijk blijft dit zo!!! 
Maar ik zie bij jou een super duidelijke test hoor! Je bent hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd. Ga er lekker van genieten! En ik zou morgen ook de verloskundige bellen en ook aan haar vragen wat het misschien kan zijn dat je nog bloed. Ik hoorde via iemand waarmee ik ook contact heb, die een tweeling en drieling heeft dat je aan het begin vaak genoeg hebt dat je een lichte bloeding hebt door een adertje dat geraakt wordt. Maar dit is natuurlijk achter elkaar. Maar je weet maar nooit. 

@suzen! Hartstikke zwanger hoor!!!! Misschien is die van Kruidvat net iets anders. Ik heb bij Mn vorige zwangerschap ook heel veel en vaak gebloed!! En nu is ze 2,5 ! Dus hoeft echt niks te betekenen ! 

@wilkindje gefeliciteerd !!! Super fijn 

ik ga morgen ochtend weer testen. Ik had nog een testje met water gedaan en nog 1 met middag urine. Water werd gewoon wit en met urine een vaag streepje... dus misschien toch nog hoop! Voor morgen ochtend heb ik een Kruidvat test. 

Hallo, 
Ik las dat er al een topic van december was. Ik kan die niet vinden.Heeft iemand er de link van voor mij?
Gr IB

Suzen, ik zie toch ook echt een duidelijke streep!! Probeer er van te genieten. Je zult velen vans ons hoop geven. Bloedverlies en toch zwanger! 
Maja, ohh nee ? wat jammer! Ik had dat laatst dus ook dat mn mail niet wou... nou ik hoop dat het niet doorzet en je morgen een positieve test hebt. Ik ben echt super benieuwd!! 
Hier werd het bloeden toch al wat meer dus helaas door naar de volgende. Wel een top cyclus weer gelukkig.

IB, ik kon hem ook niet vinden maar dit is m 
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/nod-december-2019-2/

Getverrrrr nu toch weer meer bloedverlies.. Heb er flink de pest in.
Enorm t gevoel dat ik wel zwanger raak want giga zere borsten maar dat t dan al mis gaat voor ik kan testen... Want weeeeer een cyclus van 35 dagen (voor we t.probeerden eigenlijk altijd 30).... Wat denken jullie?
Aaah oke maja ik dacht echt al veeel eerder haha maar dan heb ik me vergist

Terug
Bovenaan