Thanks meiden, wat een lieve en geruststellende berichten. Van mijn huisarts mocht ik eigenlijk pas volgende week een test doen omdat ik dus nog steeds bloed en het beide kanten op kan gaan. Ga morgen nog een testje wagen en als die weer iets positiever is ben ik gerust. Want, ik heb door die test van vanmorgen die lichter was als die van gister ben ik nog wat zenuwachtig. Ik verlies overigens ook nog steeds donker bruin bloed, niet veel maar toch. Zou liever hebben dat dat stopt want dat is niet echt normaal denk ik?. Maar komt hopelijk vast goed als die oploopt. Verder nog geen klachten en merk nog niks.
Het was voor mij ronde 3, wel heel bewust. En ben al 2 jaar van het spiraaltje af, dus helemaal vrij van hormonen. Wat wij deze ronde anders hebben gedaan dan de vorige rondes (maar kan ook gewoon geluk zijn natuurlijk) is in mijn vruchtbare dagen elke dag seks ipv om de dag. Las ergens dat wanneer je man gewoon goed sperma heeft het niet nodig is om het om de dag te doen en je zelfs meer kans hebt door het dagelijks en bij eisprong zelfs 2x per dag te doen. 2x p dag hebben wij niet gedaan. Maar goed, het is heel tegenstrijdig alle informatie. En er is niet 1 waarheid. Verder nemen we beide elke dag een vitaminepil, Calciumtablet en 1 paranoot ? Las ergens dat dat super gezond is, vooral voor mannen. Verder eten we gezond en gevarieerd en verder niet echt iets speciaals.