NOD November 2020

Ah nee Dexxie wat ontzettend shit... ik blijf ergens nog wel duimen voor je. Vriendin van mij is nu 10 weken zwanger en heeft vanaf begin tot nu nog steeds bloedingen en zwangerschap gaat goed. Dit hoop ik natuurlijk echt niet voor je, maar het hoeft inderdaad niet altijd slecht nieuws te betekenen..  Ben benieuwd hoe je de nacht bent doorgekomen ?

MamaSterretje je kan natuurlijk altijd na de positieve test nog een vmk krijgen. Heb ik zelf ook gehad helaas. Maar zoals thebigdream al zei kan het ook gewoon bloedingen zijn. Heb ze zelf ook gehad in de zwangerachap van me zoontje. Vaten zijn zo doorbloed dat traplopen of hoesten ze al kan laten springen.
Dexxie ik hoop voor je dat het verder gewoon goed zit. Al zou ik wel van het ergste uitgaan, niet leuk natuurlijk. Heb je nog getest?

@Feyre: ik heb hetzelfde gehad voordat ik zwanger raakte van nr 1. Een vmk met 4.5 week. Donderdag was NOD. Zaterdag had ik heel licht getest. MEGA blij! Toen dacht ik maandag: nog even testen voordat ik de vk ga bellen. Die was toen negatief. Totaal in de stress. S avonds begon het al...

Vanochtend is het bloeden alleen maar erger geworden ?. De test was wel positief, maar niet veel positiever dan gisteren. Dus dan zal het hcg hormoon niet heel veel zijn toegenomen. 

Ik probeer maar te denken dat het niet voor niets misgaat en dat er dan waarschijnlijk al iets niet goed zou zijn aan het kindje.
Dit weekend ga ik ook er even flink van balen en dan hoop ik dat we gauw weer verder kunnen. 

Mumslove ja hier ook ik testte positief en 2 dagen erna negatief. Duurde nog 2 dagen ofzo voor ik ging bloeden. 
MamaSterretje klopt, maar ik dachr dat die test een dag na NOD was? Of had ik het verkeerd gelezen. Na NOD kan het nog steeds mis gaan.
Dexxie he bah zo naar dit... houd het ff in de gaten. Als het opeens toch minder wordt bijv test over 2 dagen weer dan is op HcG gestegen of je test negatief en heb je toch een vmk.

@dexxie wat een rotnieuws zeg. Misschien toch even de verloskundige bellen voor de zekerheid of je nog iets kunt checken? 

@poni hè hè wat een week van ups en downs. Maar nu duidelijkheid. 

Hier nog steeds geen spoor en baal zo. Hoe kan dat nou ineens. Vanmorgen weer getest, zo wit als wat. Misschien dat de 'innestelingsbloeding' van 2 weken geleden toch een soort menstruatie was? Dat kan bijna niet toch. Ik ga maar even wat ovulatietesten halen en bijhouden. Misschien komt de menstruatie deze maand niet meer.

MamaSterretje heeft niks konnook zijn dat ik het verkeerd had gelezen ? het blijft rot. Je bent idd blij met een dooie mus.
Eefjepeefje temp je? Dat is de enige betrouwbare methode. Je kan ook vaker in LH pieken dus dan heb je een foutieve piek erbij en kan je dua denken dat je je ei heb gehad. Ik heb het zelf ook gebruikt hoor en klopte hier wel, maar ik heb altijd getempt en ik weet dan echt 100% zeker dat ie geweest is.
Welke teaten gebruiken jullie? Zowrl ovu als zwangerschap

Terug
Bovenaan