NOD November 2020

Mama Dtje ik wordt helemaal blij van dit soort foto's wat een mooi oplopende test!
Volgens me app is me ei geweest ik twijfel alleen omdat me temp niet helemaal is wat ik gewend ben ? maar alles bij elkaar is deze nu wel 0.3 tot 0.4 hoger als wat ik dagen had.
Enige vreemde is is dat ik eerst schommelde moment dat spiraal eruit was 6 dagen stabiel 36.7 had toen opeens 36.9 en gister 37 vandaag 37.1. Ik ben gewend dat ik in een keer boven de 37 schiet na ei maar nu blijkbaar met een stap ertussen ? ach ja ik verwacht niks van een 1e ronde dus we gaan het zien

goedemorgen dames 
mama dtje test loopt mooi op
hier 6 dpo en totaal geen klachten alleen afentoe wat druk op de zeikant van mn borst maar dat heb ik wel vaker 
10 november is mn eisprong geweest wat ik zeker weet met ovulatie testen en ovulatie bloeding 
ben wel door gegaan met de testen om te kijken hoe de testen afliepen begin liepen ze mooi af alleen nu sinds gister lopen ze weer enorm op zelfs met verdunde en niet geconcentreerde urine ik denk zelfs als ik geconcentreerde urine gebruik dat ze zelfs weer posetief zijn 
vrijdag maar eens een zwangerschaps test proberen te wagen 
https://www.mupload.nl/img/b3yr6dhm1kasc.jpeg
mogen er nog een hoop mooie testen bij komen 

Sillasv positieve ovu test lan ook duiden op een zwangerschap ???
yvv zo zie je maar weer, testen voor NOD is niet altijd goed haha. Gefeliciteerd!!

@yvv gefeliciteerd!! 
@sillasv spannend, hopelijk betekend het wat goed! 

ik word echt gek van m'n lijf.. voel gedurende de week voor m'n menstruatie zo veel.. morgen is m'n nod en vanmorgen had ik lichtbruin bij afvegen. Voel me nog steeds misselijk, heb gevoelige borsten, iedere menstruatie ronde komt er weer iets bij waardoor ik denk dat had ik de vorige ronde niet dus misschien... ik ben nu vooral verdrietig want denk dat m'n menstruatie er weer aan zit te komen.. over 2 weken een jaar bezig en echt even uit het veld geslagen.. 
ik weet dat een jaar niks zegt en t altijd nog kan, maar hoop deze frustratie en het verdriet wel hier een beetje kwijt te kunnen ☺️

Terug
Bovenaan