NOD November 2020

Moest weer even flink wat teruglezen! Wat fijn om zoveel positieve testen te zien! 
Voor degene waarbij de menstruatie helaas is doorgebroken, ik hoop heel erg voor jullie dat het volgende maand raak is. 
Volgens de app had ik afgelopen weekend mijn ovulatie. Ik doe nog niet echt aan testen, zit pas in ronde 2 en wil nog niet teveel daarmee bezig zijn. Maar we hebben goed ingezet op afgelopen week en gaan deze week ook nog even door, voor het geval dat mijn ovulatie toch anders ligt dan de app zegt. Dus nog allemaal even spannend dus, hopelijk is het snel de 27e ?

Jette spannend! Mijn NOD is de 25e. Is pas 1e ronde maar merk nu al dat ik er weer meer mee bezig ben. Gelukkig niet zo erg als bij de 1e?

Jaa spannend is het he.. wij zijn nu bezig voor eerste kindje.. maar ook al wil je er niet teveel mee bezig zijn, het gebeurt toch! Maar al veel positieve testen deze maand, dus hopelijk zitten wij ook daarbij ?

Hee lieve dames! 
Daar ben ik weer (op advies van de dokter moest ik het even los gaan laten, geen testen of iets meer)
Afgelopen maand gestopt met de ovtesten en met temperaturen. Nou wat een verademing. Zoveel minder mee bezig en minder stress.
Maarja. Dan komt die laatste week he. Moet vrijdag ongesteld worden. En heb onderhand geen eens is hoop. Vooral heel veel teleurstelling dat we inmiddels al 8 maanden verder zijn. 
En iedereen die om je heen zegt, ik ben zo vruchtbaar. Doet me echt veel pijn.  
Ik ben een gezonde meid, sport, eet gezond, dus dat hoeft 0.0 uit te maken. 
Mijn vriend begrijpt me best slecht. Die zegt het komt wel. Maar hij begrijpt daarin niet wat het met mij doet denk ik. 
Zo.. haha dat moest even van mn hart. 

Stiekem blij dat ik niet de hele maand heb meegelezen, nu dat ik zie dat er veel positieve testen zijn. Wordt de klap toch groter steeds denk ik, waarom is het ons nog niet gegund. 

Voor de dames die zwanger zijn/ een positieve test hebben. Gefeliciteerd ❤❤

Ik ben ook heel benieuwd meiden! Ik kijk elke dag even hoe het met jullie gaat...
Hier inmiddels een mooie test van CB met 2-3 weken zwanger. Heb de eerste echo gepland staan op 30 november. Spannend wel weer.. voel me niet zwanger. Weinig klachten, behalve dat ik slecht slaap en vaak wakker ben. Maar dat had ik bij de 1ste ook! Vandaag dus alweer 5+2 weken.

@kimmiex: meid het komt echt een keer. En 8 maanden is helemaal niet zo lang he, ook al lijkt het een eeuwigheid. Als je zwanger wilt worden: liever gister dan vandaag. Ik ken het gevoel! Ik sport ook veel, geen overgewicht, rook niet en eet heel gezond. En bij nr 1 duurde het echt 11 maanden. Dus ja.... het komt echt wanneer je er klaar voor bent denk ik!
Positiviteit is in ieder geval een hele belangrijke factor ;) en fijn dat je het een beetje los hebt kunnen laten. Mannen snappen dit ook gewoon minder. Zij gaan tenslotte geen kind dragen... hebben niet dat oer-moedergevoel en al die hormonen. De natuur heeft het goed geregeld ;)

@Kimmiex Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Ook heel vervelend dat je vriend je niet begrijpt. Gelukkig begrijpen wij je hier allemaal, als geen ander! Het lastige is natuurlijk ook dat je het met niemand in je omgeving kunt bespreken (of mensen moeten weten dat je bezig bent). 
Probeer een beetje afleiding te zoeken tot vrijdag. Lekker veel rommelen in huis, naar het bos etc. 

Met mijn 28e daagse cyclus moet ik vandaag ongesteld worden, maar met de 30 daagse (die ik vorige zwangerschap had), donderdag. Ik ga zometeen even naar de Action met mijn dochter en verder in huis lekker soppen. Merk dat ik erg onrustig begin te worden namelijk. Even druk zijn met andere dingen (ik werk niet). 

Degene die vandaag moeten testen; succes!!!! En die vandaag moeten wachten, ook succes!!

Terug
Bovenaan